וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסלמה בין עולם הפשע לשב"ס: שלושה נעצרו בחשד שתכננו לרצוח סוהר

26.12.2018 / 21:22

בשב"ס ובמשטרה מעריכים כי ארגון פשיעה ניסה להגיע לביתו של סוהר ולרצוח אותו בשנתו על מנת להעביר מסר של הפחדה לארגון. חוקרי להב 433 תפסו אותם בדרך לניסיון ההתנקשות לכאורה ומעצרם מצטרף למקרי הירי על בתי הכלא איילון ורימונים. "צפויים מעצרים נוספים"

צילום: אבי כהן

שלושה עבריינים בכירים נעצרו היום (שני) בחשד למעורבות בניסיון רצח של סוהר בשירות בתי הסוהר (שב"ס). המשטרה הודיעה כי היחידה הארצית לחקירת פשיעה חמורה ובינלאומית (יאחב"ל) בלהב 433 פתחה בחקירה גלויה שבמסגרתה "צפויים מעצרים נוספים וככל שיידרש מבחינה חקירתית".

השלושה נעצרו כשברשותם אמל"ח בחשד לעבירות של כוונה לפגוע בחומר נפיץ, אחזקה וסחר של אמל"ח וקשירת קשר לביצוע פשע. "על פי החשד, המעורבים, כל אחד על פי חלקו, קשרו קשר ותכננו לפגוע באמצעות פרטי אמל"ח בסוהר המשרת בשירות בתי הסוהר וזאת בהמשך לאירועים האחרונים בהם נעשו ניסיונות לפגוע באנשי שב"ס", נמסר מהמשטרה.

על פי הערכות בכירים בשב"ס ובמשטרה, ארגון פשיעה ניסה לרצוח באופן אקראי סוהר של השב"ס כדי להעביר מסר לארגון. המטרה הייתה להגיע לביתו של הסוהר שבדרום הארץ ולרצוח אותו בשנתו וזאת במטרה להפחיד את הסוהרים בכך שארגוני הפשיעה יכולים להגיע לבתיהם ולפגוע בהם. החשודים יובאו מחר לדיונים בעניינם בבית משפט השלום בראשון לציון.

עוד בוואלה! NEWS:
חזר לזירת הפשע: שוחרר השבוע מהכלא - ונתפס פורץ לדירה
דיווח: מדינות המפרץ ומצרים פועלות להשבת סוריה לליגה הערבית
תחת עיניו הפקוחות של פוטין: רוסיה ביצעה ניסוי בטיל על-קולי

סוהרים מיחידת נחשון של שירות בתי הסוהר בכלא צלמון, אפריל 2017 (צילום: ראובן קסטרו). ראובן קסטרו
כלא צלמון/ראובן קסטרו

מדובר בהסלמה חמורה בין עולם הפשע לבין מערכת אכיפת החוק, על רקע הירי שבוצע לעבר כלא איילון וכלא רימונים. "לא נאפשר ולא נשלים עם ניסיונות לפגוע בלובשי מדים ואנשי כוחות הביטחון המבצעים את תפקידם במסירות למען אזרחי ישראל", הדגישו במשטרה. "אנו מחויבים לפעול לחקירת המקרים החמורים שהתרחשו לאחרונה וכוונו נגד אנשי שב"ס, באמצעות כל הכלים והאמצעים העומדים לרשותנו, על מנת למצות את הדין עם אותם פורעי חוק אלימים".

גורם בכיר בשב"ס אמר שמדובר באירוע חמור שבא בהמשך לשורת האירועים האחרונים שבהם גורמים מנסים להלך אימים על קצינים וסוהרים בשב"ס. נכון להיום, יש בארגון 27 סוהרים וקצינים המוגדרים כמאוימים ברמות האיום הגבוהות ביותר, ובשל כך נאלצים בשב"ס ובמשטרה לאבטח אותם. בין היתר, הוצבו מאבטחים עליהם ועל בני משפחותיהם. מדובר במספר הגדול ביותר שהיה אי פעם של מאוימים בקרב אנשי מערכת אכיפת החוק בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully