וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גופת אישה אותרה בי-ם: בעלה נעצר; חשד שהשניים ניסו להתאבד

הבעל, בן 75, נעצר לאחר שהגופה נמצאה בביתם בשכונת גבעת משואה. בני משפחה שהגיעו לדירה הזעיקו את צוותי מד"א. הגבר פונה לקבלת טיפול בליווי שוטרים ובהמשך ייחקר. על פי החשד, מדובר בזוג חולה שניסה להתאבד. "האישה חזרה ואמרה שהיא רוצה למות", סיפרה שכנה

ניידת משטרה. ---, חטיבת דובר המשטרה
הבעל נעצר. ניידת משטרה/חטיבת דובר המשטרה, ---

גבר בן 75 מירושלים נעצר היום (רביעי) בחשד שגרם למותה של אשתו בת 73 וניסה להתאבד. בני משפחה שהגיעו לדירת הזוג מצאו את האישה מחוסרת הכרה, והגבר חש ברע והזעיקו את כוחות ההצלה. צוות מד"א שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותה.

בעלה החשוד בגרימת מותה פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים הדסה עין כרם בליווי שוטרים ומחר בבוקר יתקיים דיון בבקשה להארכת מעצרו. בשלב זה לא נבחן חשד לרצח, אלא נראה שמדובר בזוג חולה שניסה להתאבד.

עוד בוואלה! NEWS:
הנשק של לפיד מול נתניהו: הקמפיינר שהוביל לנצחון הליכוד ב-2015
רוסיה: התקיפה של ישראל בסוריה "פרובוקציה" שסיכנה טיסות אזרחיות
הסוף למינוי מקורבים בשלטון המקומי? התקנות החדשות נגד התופעה

חמישה צעירים נורו ליד תחנת הדלק 'דור אלון' בעמק יזרעאל; הרקע פלילי. מד"א, מד"א
צוות מד"א קבע את מותה של האשה/מד"א, מד"א

"מדובר באירוע משפחתי קשה", אמר עו"ד אריאל הרמן מטעם הסניגוריה הציבורית. הרמן, מייצג את הבעל החשוד בסיוע להתאבדות אשתו, סיפר כי בני הזוג סבלו שנים ארוכות ממחלות וביקשו לשים קץ לייסוריהם. "הבעל מאושפז בבית החולים ואנו מצפים ממשטרת ישראל להתחשב בו לאור הנסיבות הטרגיות ומצבו הרפואי הנפשי", אמר.

"הם היו נחמדים מאוד וחולים מאוד", סיפרה שכנה של בני הזוג. "האישה חזרה ואמרה שהיא רוצה למות, אמרה די, מספיק. אמרה שהיא רוצה לסיים את החיים המון פעמים. זה מאוד עצוב", שכן אחר הוסיף: "הבעל מאוד פעיל נחמד והיא כל הזמן הייתה בבית חולים. תמיד היו יד ביד".

(עדכון ראשון: 17:33)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully