וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ לילדה בת שבע: "את עדיין מאמינה בסנטה קלאוס?"

לרגל חג המולד, שוחחו הנשיא והגברת הראשונה עם ילדים שרוצים לדעת היכן נמצאת הדמות המסורתית. "בגיל שבע זה עוד גבולי", אמר הנשיא לקולמן, אחת הילדות שעמו שוחח. "תעשה חיים"

צילום: רויטרס, עריכה: תומר לוי

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ פינה אתמול (שני) חלק מזמנו כדי לענות לשאלות של ילדים לקראת חג המולד בזמן שהממשל מושבת בשל המחלוקת עם הדמוקרטים על מימון החומה. באחת השיחות, לפי הבית הלבן, הוא שאל ילדה בת שבע ששמה קולמן אם היא עדיין מאמינה בסנטה קלאוס.

"בגיל שבע זה עדיין גבולי, נכון?", שאל טראמפ, שישב לצדה של הגברת הראשונה מלניה טראמפ. אחרי שאלתו של טראמפ, הייתה הפסקה בשיחה, בזמן שהילדה ככל הנראה השיבה לנשיא. לא ניתן היה לשמוע מה אמרה הילדה, אך טראמפ צחק בשלב מסוים בעודו מאזין לה. "תעשי חיים", אמר הנשיא, בעודו מחייך.

עוד בעולם
טורקיה: פגישה בין ארדואן לטראמפ תתקיים במהלך השנה הקרובה
ערב חג המולד במקסיקו: מושלת ובעלה הסנאטור מתו בהתרסקות מסוק
איראן: מת איש דת בכיר שנחשב ליורש אפשרי לחמינאי

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ עונה לשיחות טלפון של ילדים בערב חג המולד, 24 בדצמבר 2018. רויטרס
הממשל מושבת. טראמפ משוחח עם ילדים על חג המולד, אתמול/רויטרס

טראמפ משוחח עם ילדים בבית הלבן

השיחות הופנו לזוג ממרכז פיקוד ההגנה האווירית NORAD. כחלק מהמסורת, הנשיא והגברת הראשונה מקבלים שיחות מילדים שרוצים לדעת היכן נמצא סנטה קלאוס. מרכז המעקב של הפיקוד נותר פתוח חרף השבתת הממשל, עם כ-1,500 מתנדבים ואנשי צבא.

הזוג דיבר מחדר מקושט בבית הלבן, שבו הוצב גם עץ חג המולד. מלניה, שהצטרפה לבעלה ביום שני אחרי שהוא נותר לבדו, דיברה בטון רך יותר עם אחד הילדים, ששמו לא פורסם בהודעת הבית הלבן. "איך אתה?" האם אתה עוקב אחרי סנטה? אני רוצה לאחל לך חג מולד שמח. תודה, נחמד לדבר איתך", אמרה.

טראמפ התייחס גם לשיחות התקועות על פתיחתו מחדש של הממשל. "אין שום דבר חדש בנוגע להשבתה", אמר הנשיא לכתבים. "אנחנו צריכים יותר אבטחה בגבול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully