וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבלות בגוף, שבר ברגל: אם מחיפה חשודה בהתעללות בבנה התינוק

24.12.2018 / 18:06

התינוק בן העשרה חודשים הובא על ידי אביו לבית חולים בעיר עם סימני אלימות על גופו כשרגלו שבורה. המשטרה פתחה בחקירה ועצרה את האם בת ה-38, שתובא לבית המשפט, לדיון בהארכת מעצרה

מסדרון בבית החולים בני ציון בחיפה. ערן גילווארג
בן 10 חודשים הגיע עם סימני אלימות למיון. בית החולים בני ציון בחיפה/ערן גילווארג

המשטרה עצרה אמש (ראשון) תושבת חיפה בת 38 בחשד שגרמה לתינוקה בן ה-10 חודשים חבלות בגופו ובראשו, עד לגרימת שבר ברגלו. האב הביא את בנו לבית החולים בני ציון בעיר, שם התגלו עליו סימני האלימות וזמן קצר לאחר מכן המשטרה עצרה את האם, שתובא לדיון בהארכת מעצרה בבית משפט השלום בחיפה.

המשטרה עצרה את האישה מעט אחר חצות, בעקבות דיווח של בית החולים "בני ציון" לאחר שהאב, החי בנפרד ממנה, הביא לבית החולים את התינוק החבול. בבית משפט השלום בעיר ביקשה המשטרה את הארכת מעצרה של האישה בחמישה ימים בחשד להתעללות בתינוק. השופט זיו אריאלי נעתר לעו"ד יאנה יורין המייצגת אותה מטעם הסניגוריה הציבורית והורה על שחרורה הערב תוך שהרחיק אותה מילדיה, למשך שבוע. מדובר בבני זוג המצויים בהליכי גירושין.

האב מורחק מהאישה והילדים במסגרת תיק אחר של אלימות במשפחה, לאחר שהיא התלוננה עליו במשטרה. שני ההורים מורחקים זה מזה ומהילדים, אשר עליהם מפקחת מחלקת הרווחה בעירייה. התינוק מאושפז במחלקת ילדים של "בני ציון". חקירת נסיבות חבלתו נמשכת.

עוד בוואלה! NEWS
הערכה בצה"ל: החמושים שהתקרבו לגבול בגולן - כוח סורי שתעה בדרך
ברקע ההערכה כי הממשלה תתפרק: ראשי הקואליציה ידונו בחוק הגיוס
סגירת צירים לגדר ותגבור כוחות לתצפית: צה"ל נערך לאלימות בגבול עזה

בית משפט השלום בתל אביב,  זוג הורים החשודים בהתעללות בילדיהם 9 בנובמבר 2018. אבי כהן, מערכת וואלה! NEWS
"חשד להתעללות קשה ב-11 ילדיהם". אם חשודה מהמרכז, חודש שעבר/מערכת וואלה! NEWS, אבי כהן

בחודש שעבר בית המשפט האריך בשישה ימים את מעצרם של הורים מהמרכז, בחשד למסכת התעללות קשה ב-11 ילדיהם. על פי החשד, נהגו ההורים במשך שנים להתעלל בילדיהם באופן פיזי, נפשי ומיני. ההורים נעצרו בתום חקירה סמויה ואיסוף ראיות על ידי חוקרי משטרת מרחב דן. הם הובאו לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום תל אביב.

עורך הדין ניר אלפסה, המייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את האב, אמר כי "אנו נמצאים בשלבים ראשונים של החקירה. מדובר בחקירה רגישה לאור המצב המשפחתי. האב מכחיש את כל החשדות ומשתף פעולה עם החוקרים. אנו ממתינים שהמשטרה תסיים את החקירה בהקדם". צו איסור פרסום הוטל על שם ופרטיהם של ההורים.

(עדכון ראשון: 10:32)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully