וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד תקרת זכוכית מתנפצת: לראשונה תעמוד אישה בראש קופת חולים בישראל

24.12.2018 / 2:39

סיגל רגב רוזנברג, 52, נבחרה מבין כ-20 מועמדים לכהן כמנכ"ל קופת החולים מאוחדת - קופת החולים השלישית בגודלה - וזאת לאחר ששימשה בעבר כסמנכ"ל כספים בקופה זו וכן גם בקופת חולים כללית. "היא ללא ספק המתאימה ביותר להוביל את הקופה אל מול האתגרים שנכונו לה"

סיגל רגב רוזנברג, מנכ"ל קופת חולים מאוחדת - האישה הראשונה לכהן כמנכ"ל קופת חולים בישראל. רמי זרנגר,
"חוזרת בכוחות מחודשים להסתער". סיגל רגב רוזנברג/רמי זרנגר

סיגל רגב רוזנברג מונתה אמש (ראשון) לתפקיד מנכ"ל קופת חולים מאוחדת - ותהיה האשה הראשונה שתעמוד בראשות קופת חולים בישראל. רגב-רוזנברג, 52, שבתפקידיה הקודמים שימשה סמנ"כלית כספית בקופת החולים כללית ובקופת החולים מאוחדת, תחליף בתפקיד את זאב וורמברנד, בתום כהונה בת חמש שנים. קופת חולים מאוחדת היא הקופה השלישית בגודלה במערכת הבריאות הציבורית, והיא מבטחת כמיליון ו-200 אלף תושבים.

ועדת האיתור בראשות שופט העליון בדימוס אליקים רובינשטיין בחרה ברגב רוזנברג מתוך כ-20 מועמדים מן הקופה ומחוצה לה, כאשר בשלב הסופי היא גברה על פני מנהל בית החולים פוריה ד"ר ארז און. "זכינו לבחור בין מספר מועמדים מעולים ואנו סמוכים ובטוחים כי סיגל רגב רוזנברג תהא לא רק האשה הראשונה שמנהלת קופת חולים בישראל, אלא גם זו שתצעיד את מאוחדת להישגים חדשים באיכות השירות הרפואי, באיכות הניהול ובאיכות השירות לבריאותם ורווחתם של לקוחות מאוחדת, רופאיה ועובדיה", מסר יו"ר דירקטוריון הקופה אייל גבאי, והוסיף כי המועמדים כולם הם "אנשים טובים וראויים, אלא שהדירקטוריון מצא, כי לעת הזאת, סיגל רגב רוזנברג היא ללא ספק המתאימה ביותר להוביל את הקופה אל מול האתגרים שנכונו לה".

רגב רוזנברג מסרה בעקבות היבחרה כי היא "נרגשת לחזור למשפחת מאוחדת, חודשים ספורים לאחר שסיימתי את תפקידי כסמנכ"לית הכספים של הקופה. יחד עם המנכ"ל היוצא, זאב וורמברנד, פעלנו רבות לייצובה של מאוחדת והוצאתה מן המיצר ואני חוזרת בכוחות מחודשים להסתער - יחד עם עמיתי להנהלה והעובדים המסורים של הקופה, להרים את הרף למדרגה נוספת, להוביל את מאוחדת להישגים חדשים בכל תחומי הפעילות".

עוד בוואלה! NEWS:
ואז הגיע טראמפ: הכאוס שהוביל לקריסת הבורסה
צה"ל ירה לעבר חמושים סמוך לגדר המערכת ברמת הגולן
"בכיתי ופחדתי שאמות": מרוץ נגד הזמן באינדונזיה בחיפוש אחר נעדרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully