וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גם במותה העניקה חיים": הרופאה הלכה לעולמה והצילה ארבעה חולים

23.12.2018 / 9:48

פרופ' רונית חיימוב קוכמן הלכה לעולמה בעקבות מפרצת מוחית בבית החולים הדסה שבו עבדה כרופאה מומחית במערך הנשים והיולדות. אבריה הושתלו בארבעה חולים. "העניקה אושר וחיים לכה רבים בחייה, מורשתה - החשיבות שבהצלת חיים"

פרופ' רונית חיימוב קוכמן. באדיבות המשפחה
הלכה לעולמה בבית החולים שבו עבדה. רונית/באדיבות המשפחה

פרופ' רונית חיימוב-קוכמן, רופאה מומחית במערך הנשים והיולדות של בית החולים הדסה בירושלים, הלכה לעולמה בגיל 53. חיימוב-קוכמן, שהותירה אחריה בעל, ילדים ונכדה, מתה בעקבות מפרצת מוחית בבית החולים הדסה שבו עבדה. המרכז הארצי להשתלות במשרד הבריאות מסר כי בתפקידה "הצילה חיים והביאה לעולם אלפי חיים חדשים". עוד סיפרו עליה כי היא אהבה גם את הים, והייתה סקיפרית, חובבת סקי וצלילה.

משפחתה של רונית ובעלה, רופא השיניים ד"ר טובי קוכמן, ביקשו לתרום את אבריה ולהציל חיים. ריאותיה של רונית הושתלו בחולה בן 66 בבית החולים בילינסון שבפתח תקווה, והכבד שלה הושתל בחולה בן 63 באותו בית חולים. בנוסף לכך, כליותה הושתלו בחולה בן 54 בבית החולים רמב"ם שבחיפה ובחולה בת 50 בבית החולים איכילוב שבתל אביב.

"לכל בני המשפחה יש כרטיס אדי. רונית, שהעניקה אושר וחיים לכה רבים בחייה, הצליחה גם במותה להעניק חיים. היינו מבקשים שמורשתה תהיה החשיבות בהצלת חיים", הסבירו במשפחתה.

עוד בוואלה! NEWS:
צונאמי הכה בחופי אינדונזיה: לפחות 168 נהרגו ומאות נפצעו
"גורלנו נחרץ, אך היינו מרוממים": מותו של אחרון מורדי גטו ורשה
"הציל חיי לוחמים": הכלב שאיתר את המחבל מברקן ונפצע פעמיים

פרופ' רונית חיימוב קוכמן. באדיבות המשפחה
"הצילה חיים". רונית/באדיבות המשפחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully