וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נזירה בת 90 נספתה בשריפה שפרצה בדירה בעיר העתיקה בירושלים

כוחות כיבוי אש שהגיעו למבנה מגורים של נזירות בעיר העתיקה הבחינו בסילביה מריה סלאסו כשהיא ללא רוח חיים. צוותי מד"א הוזעקו למקום אך נאלצו לקבוע את מותה. היא שימשה כנזירה במנזר הר הזיתים במשך שלושים שנה

זירת התאונה בטבריה, 18 במרץ 2018. מד"א
בת 80 נספתה בדירתה בעקבות שריפה/מד"א

סילביה מריה סלאסו, נזירה בת 90 מאסטוניה, מתה הלילה (ראשון) משריפה שפרצה בדירה ברחוב אל-מנסוריה שבירושלים, סמוך לכנסייה הרוסית שבעיר העתיקה. כוחות כיבוי אש שהגיעו למבנה, המשמש מגורים לנזירות במנזר בהר הזיתים, השתלטו על השריפה, שם הבחינו באישה כשהיא ללא סימני חיים. צוותי מד"א הוזעקו ונאלצו לקבוע את מותה. באירוע לא אותרו נפגעים נוספים. משטרת ישראל פתחה בחקירת המקרה.

סלאסו, המכונה "הנזירה קסניה", משמשת כנזירה במנזר מזה כשלושים שנה. פאראמדיק מד"א עקיבא ארליך אמר כי "כשהגענו למקום, ראינו עשן סמיך במבנה חד קומתי, הכבאים חילצו אלינו אישה כבת 80 מחוסרת הכרה, עם כ- 30% כוויות בדרגה ג'. היא הייתה ללא נשימה וללא דופק. ביצענו בדיקות רפואיות, אך היא הייתה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותה".

עוד בוואלה! NEWS
מעל ל-40 בני אדם נהרגו מצונאמי שהכה בחופי אינדונזיה
"הציל חיי לוחמים": הכלב שאיתר את המחבל מברקן ונפצע פעמיים
בין מזוודות הכסף לחזרת ההפגנות בגדר: חמאס הרדים את הדרג המדיני

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדירה של סילביה אחרי השריפה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רס"ר מוחי עליאן, מפקד חילוץ וכיבוי שנכנס למבנה, סיפר על פעולות הכיבוי שהובילה למציאתה של ההרוגה. "הגענו למקום תוך זמן קצר", אמר. "הבחנו במבנה בשטח של כנסייה במקום כשהוא בוער בעוצמה אדירה ולשונות אש בגובה של מספר מטרים אופף אותו".

ההרוגה אותרה ללא דופק ולא הכרה תוך כדי פעולות הכיבוי והסריקות במבנה. "תוך כדי שגג הרעפים קורס סביבנו, והאש האדירה בוערת בעוצמה לידנו, חילצנו את האישה המבוגרת, אך לצערנו תוך זמן קצר נמסר לנו מאנשי הרפואה כי היא לא הצליחה לשרוד", אמר רס"ר עליאן.

בחודש שעבר מת גבר בן 63 נספה בשריפה שפרצה בדירת חדר בבניין מגורים בקרית ים שבצפון. האש החלה להשתולל בקומה הראשונה של הבניין בן ארבע קומות ברחוב שפירא בקריות, כאשר כוחות משטרה ושלושה צוותי לוחמי אש הגיעו לזירה והשתלטו לבסוף על הדליקה. החשד הוא כי הגבר היה בגילופין.

(עדכון ראשון: 6:32)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully