וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הירי ליד בית אל: תושב מזרח י-ם שנורה לא פרץ את המחסום

מפרטי חקירת הירי סמוך להתנחלות עולה כי ההרוג לא ניסה לפרוץ את מחסום פוקוס, אלא התרחק לאחר שכוח ניסה לעצור אותו. על רקע דריכות הכוחות לאחר תקרית הירי בעפרה, הלוחמים במקום חשדו כי הצעיר נהג בצורה חשודה וכשהאיץ לכיוון כביש 60 ירו בו למוות ופצעו נוסע נוסף

כוחות צה"ל, מג"ב ושב"כ מבצעים מיפוי הנדסי לבתי מחבלים לקראת הריסתם/צילום: דובר צה"ל, עריכה: איתי עמרם

תושב מזרח ירושלים שנורה למוות אתמול (חמישי) ליד בית אל התרחק מהמחסום - ולא ניסה לפרוץ כפי שהודיע דובר צה"ל. מצ"ח פתחה בחקירת נסיבות הירי ממנו נהרג קאסם אל-עבאסי, בן 17 משכונת סילוואן ונוסע נוסף נפצע.

לפי פרטי חקירה ראשוניים, עולה כי הרכב נסע אתמול לכיוון הכפר ביתין. כוח צה"ל, שהיה בכוננות במקום ובדריכות גבוהה לאחר הירי בצומת עפרה, סבר כי הוא נוהג בצורה חשודה וביצע ירי באוויר בניסיון לעצור אותו. הנהג ביצע פניית פרסה ונסע משם. כוח אחר שהיה במחסום פוקוס, הסמוך למקום, זיהה את הרכב, רץ לעברו וניסה לעצור אותו תוך שפתח בירי באוויר. עם זאת, הרכב לא עצר והאיץ לכיוון כביש 60. הלוחמים המשיכו לירות, על אף שהרכב התרחק מהמחסום ולא נסע לכיוונו.

לקריאה נוספת בנושא
אם החייל שנפצע קשה בפיגוע בגבעת אסף: "אמרו לנו שמדהים שהוא חי"
המחבל שביצע את הפיגוע בגבעת אסף: אחיו של המחבל שירה בעפרה וחוסל
נתניהו בזירת הפיגוע בגבעת אסף: "נחזק את ההתיישבות עוד יותר"

זירת פיגוע הירי בעופרה 20 בדצמבר 2018. הודיה סעדיה/TPS, אתר רשמי
זירת הירי בעפרה, אמש/אתר רשמי, הודיה סעדיה/TPS

מוקדם יותר אמש, בוצע ירי מהכפר עין יברוד לעבר צומת עפרה שבשומרון. דובר צה"ל הודיע כי אין נפגעים וכי לוחמי צה"ל הגיבו בירי. כוחות צה"ל חסמו כבישים ופתחו בסריקות במרחב. לוואלה! NEWS נודע כי במסגרת הסריקות, מצאו גששי צה"ל תרמילים בכפר סמוך ומדובר צה"ל נמסר כי בסריקות של הכוחות במהלך הלילה נמצאו קליעים סמוך לטרמפיאדה באזור.



(עדכון ראשון: 14:48)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully