וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר הפסקנו לספור: שוב בוטלו רכבות בקו ירושלים-תל אביב

19.12.2018 / 9:09

בעקבות תקלה ברכבת שיצאה מנמל התעופה בן גוריון, עשרות נוסעים הוחזרו לתחנה ושני קווי רכבת בוטלו. בנוסף הנהלת הרכבת הורידה את תדירות הרכבת בקו לנסיעה אחת בשעה, לכל כיוון, אך כעבור שעה החזירה את התדירות לסדרה

צילום: מירית ארגמן

רכבת ישראל הודיעה הבוקר (רביעי) שבעקבות תקלה שהתגלתה ברכבת שיצאה מנתב"ג לתחנת ירושלים נבון, הרכבת, שעליה כ-60 נוסעים, חזרה על עקבותיה לתחנת נתב"ג. בנוסף, בעקבות התקלה בוטלו שתי רכבות בקו ותדירות הרכבות בקו ירדה לרכבת אחת בשעה, לכל כיוון. כעבור שעה, תדירות הרכבות שבו לסדרן. "‏שוב, בלי התראה מוקדמת, רכבת ישראל לא מעדכנת את הנוסעים שאין רכבות מירושלים לנתב"ג", אמרו הנוסעים הזועמים.

אמש, בעקבות תקלה במערכת האיתות במסילה באזור בנימינה היו שיבושי תנועה כבדים בקווים הפרבריים והרכבות סיימו את נסיעתן בתחנת חדרה, ומשם נאלצו הנוסעים למצוא דרכים להמשיך את נסיעתם.

עוד בנושא בוואלה! NEWS
במשך 25 דקות: נוסעים חסמו דלתות רכבת בצפון בגלל עיכובים
"WIFI איטי באופן בלתי נסבל": התביעה הייצוגית של הנוסעים נגד רכבת ישראל
התקלות, ההשבתות והאיחורים: דירקטוריון הרכבת ידון בפיטורי המנכ"ל

אירוע חריג בתחנת הרכבת בחדר לאחר שמסיבות תיפעוליות רכבת פרברית צפונה בדרכה לבנימינה נדרשה לסיים את נסיעתה בתחנת חדרה. נוסעים זועמים שהתבקשו לקחת רכבת אחרת להמשך דרכם, חסמו את דלתותיה של רכבת אחרת, 16 בדצמבר 2018. נטע יערי, צילום מסך
שוב בוטלו רכבות ונוסעים הורדו מהרכבת. תחנת בנימינה, השבוע/צילום מסך, נטע יערי

בתחילת השבוע יו"ר דירקטוריון רכבת ישראל, דן הראל, שוחח עם המנכ"ל, שחר איילון, בדבר סיום תפקידו. זאת על רקע ריבוי התקלות אליה נקלעה רכבת ישראל בשנה האחרונה. "חד וחלק, הוא השעיר לעזאזל", אמרו מנהלים ועובדי הרכבת, ספקים ויועצים חיצוניים, אך כולם בתנאי אחד - שהדברים לא ייוחסו להם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully