וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במשך 25 דקות: נוסעים חסמו דלתות רכבת בצפון בגלל עיכובים

16.12.2018 / 19:53

נוסעי הרכבת לבנימינה נאלצו לרדת בתחנת חדרה, זאת בעקבות תקלה טכנית. הנוסעים, שנדרשו להחליף רכבת על מנת להגיע ליעדם, הגיבו בזעם וחסמו את דלתותיה של רכבת אחרת שנסעה לכיוון כרמיאל, מה שגרם לעיכוב בלוח הזמנים של רכבות נוספות. רכבת ישראל: "צעד מסוכן שלא תרם"

צילום: מור גולדברג, עריכה: איתי עמרם

הנוסעים בקו הרכבת לבנימינה נדרשו הערב (ראשון) לרדת בתחנת חדרה בשל תקלה טכנית. הנוסעים הזועמים שנאלצו להחליף רכבת כדי להגיע ליעדם, החליטו להגיב בחריפות חסמו את דלתותיה של רכבת אחרת שנסעה לכיוון כרמיאל, ולא אפשרו לה להמשיך בנסיעתה.

הנוסעים נעמדו סמוך לפתחי הרכבת במשך 25 דקות, ובכך עיכבו גם את הנוסעים שהיו בדרכים לכרמיאל. זאת ועוד, העיכוב הנוסף גרם לשיבוש לוח הזמנים הכולל של רכבת ישראל. מהנהלת הרכבת נמסר בתגובה כי "אנו מבינים את המצב בו עמדו הנוסעים, אולם תפיסת דלתות של רכבת אחרת שהגיעה ויעדה היה כרמיאל, לא תרם. הדבר מסוכן לתופסי הדלתות וגם לנוסעים האחרים".

עוד בוואלה! NEWS:
בני הזוג שאיבדו את בנם בפיגוע בעפרה: "הוא הצליח לאחד את העם"
הנייה מאיים: "כל חייל צה"ל שייכנס לעזה - ייהרג או יילקח בשבי"
"הרגשנו צריבות בעיניים ובפנים": גז חיטוי מסוכן דלף בתל-השומר

אירוע חריג בתחנת הרכבת בחדר לאחר שמסיבות תיפעוליות רכבת פרברית צפונה בדרכה לבנימינה נדרשה לסיים את נסיעתה בתחנת חדרה. נוסעים זועמים שהתבקשו לקחת רכבת אחרת להמשך דרכם, חסמו את דלתותיה של רכבת אחרת, 16 בדצמבר 2018. נטע יערי, צילום מסך
האירוע בתחנת הרכבת/צילום מסך, נטע יערי

"בנוסף, גרם הדבר לעיכוב של מעל חצי שעה לרכבת המדוברת כמו גם לרכבות נוספות", אמרו ברכבת. "אנו מבינים ומכירים בצורך הנוסעים להגיע מהר ככל שניתן ליעדם, ועושים הכל שכך יקרה, בכמות הרכבות הנתונה. אנו מפצירים בנוסעים להישמע למידע ולהוראות שניתנות על ידי צוותי הרכבת, לטובת כלל הנוסעים וגם לטובתם".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אירוע חריג בתחנת הרכבת בחדר לאחר שמסיבות תיפעוליות רכבת פרברית צפונה בדרכה לבנימינה נדרשה לסיים את נסיעתה בתחנת חדרה. נוסעים זועמים שהתבקשו לקחת רכבת אחרת להמשך דרכם, חסמו את דלתותיה של רכבת אחרת, 16 בדצמבר 2018. צילום מסך
"עיכוב גם לרכבות נוספות". תחנת הרכבת בחדרה, הערב/צילום מסך

לאחרונה נאלצת הנהלת הרכבת להתמודד עם תלונות רבות מצד הנוסעים, הן בשל תקלות חוזרות ונשנות, והן בשל צפיפות רבה, שנגרמה בין השאר בשל הפניית קרונות לקו החדש שבין ירושלים לנמל התעופה בן גוריון. בנוסף, לאחרונה הוגש גם תביעה ייצוגית בנוגע להבטחותיה של הנהלת הרכבת, לספק שירותי WiFi משופרים לנוסעים ללא תשלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully