וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הירי בתחנת הדלק במגידו: סולחה בין בני משפחות פשע שהסתבכה

19.12.2018 / 8:04

בחילופי האש בין הצדדים נהרג צעיר בן 21 תושב ג'לג'וליה ונפצעו חמישה צעירים. החשד הוא כי בני משפחת חמולת הפשע אגבריה, נפגשו ל"סולחה" בשל סכסוך עבר שהידרדר לדקירות וליריות. בבית החולים העמק מאושפזים עדיין ארבעה מהפצועים כששניים במצב קשה ושניים בינוני

צילום: דוברות מד"א

אירוע הירי אמש שבו נפצעו שישה צעירים בשנות ה-20 לחייהם ומת אחד מהם הבוקר (רביעי) בתחנת הדלק "דור אלון" שליד צומת מגידו, הוא תוצר של סכסוך בין בני משפחה מעולם הפשע מחמולת אגבריה, כך חושדת המשטרה. החשד הוא כי בני משפחת חרירי וסביחאת שני פלגים המשתייכים לחמולה, נפגשו במסגרת "סולחה" שנקבעה בין הצדדים בשל סכסוך עבר כאשר השיח הסתבך והדרדר לדקירות וליריות.

ששת הצעירים נורו אמש בתחנת הדלק "דור אלון" שליד צומת מגידו בעמק יזרעאל. כאשר מותו של אחד מהם, חדאיפה חליפה אגבריה חרירי בן 21 תושב ג'לג'וליה, נקבע הבוקר בבית החולים העמק בעפולה. ארבעה צעירים עדיין מאושפזים בבית החולים, כששניים בהם במצב קשה מאוד מאושפזים ביחידה לטיפול נמרץ עם פגיעה מערכתית ונותחו במהלך הלילה. שניים נוספים במצב בינוני ויציב מאושפזים במחלקה אורתופדית.

עוד בוואלה! NEWS:
ספרים, חיוכים, דם: כך ניסה הרוצח אברג'יל להוכיח שגם הוא אנושי
"התפללתי שזו לא הפגישה האחרונה": האלוף נורקין נפרד מרונה רמון
ילדי הטייסת של רונה רמון: "למדנו לבחור את החלומות שלנו''

ירי, צומת מגידו, תחנת דלק דור אלון, 18 דצמבר 2018. שלומי גבאי, שלומי גבאי
סולחה שהסתבכה. זירת הירי אמש/שלומי גבאי, שלומי גבאי

עם קבלת הידיעה על ירי בתחנת הדלק בצומת מגידו, אמש, הוזעקו למקום אנשי הבטחון של המועצה האזורית מגידו ושל ישובי הסביבה. רב"ש המועצה, אליאב נהרי, סיפר כי חשש תחילה כי מדובר בפיגוע. "היו גם שמועות שונות כי הירי היה לעבר כלא מגידו", תאר. לדבריו, כשהגיע לתחנת הדלק הבין שמדובר בארוע פלילי. "בתחילה חשבנו שמדובר בנסיון שוד. באיזור התחנה היתה המולה רבה ותוך זמן קצר הגיעו למקום קרובי משפחה וחברים של הנפגעים. באזור החנות שבתחנת דלק היה מחזה קשה מאד של נפגעים שותתים דם. זה ארוע שבו יכלו להפגע גם אזרחים שנקלעו למקום. אני מקווה שלא יהיה המשך לסכסוך האלים הזה".

מחקירת המשטרה עולה כי מדובר באירוע פלילי ובמקום התפתחו חילופי אש באזור ואדי ערה. כוחות משטרה גדולים הוזעקו לזירה וצוות מד"א טיפל בפצועים ופינה אותם לבית החולים העמק. "שמעתי צרורות ירי רבים", העיד אמש חיים חדידה שהיה בקרבת הירי.

מנהל מרחב גלבוע במד"א, יוסי פחימה שהגיע אמש לזירה סיפר: "הגענו למקום עם כוחות גדולים מאוד. במקום הייתה המולה וחמישה פצועים אותרו בכל שטח המתחם. ביצענו סריקה ומיון ראשוני והענקנו טיפול רפואי מציל חיים לחמישה פצועים מירי בשנות ה-20, אחד היה מחוסר הכרה ושניים נוספים היו בהכרה מעורפלת", המשיך פחימה.

מפקד תחנת משטרת עפולה, סגן-ניצב אלי גוזלן, סיפר אמש כי "לקראת השעה 21:00 התקבל דיווח במוקד 100 על שמיעת קולות ירי ליד מגידו. כשהגענו גילינו זירה שבה התנהל קרב יריות בין גורמי פשיעה רבים שהיו במקום. הממצאים שנאספו מצביעים על זירה מאוד מורכבת, רוויית ירי ונפגעים. כרגע אנחנו בתחילת החקירה, הכיוון פלילי".

עוד באותו נושא

הרוג וחמישה פצועים בחילופי ירי בתחנת דלק בצומת מגידו

לכתבה המלאה
זירת הירי בתחנת הדלק במגידו, 18 בדצמבר 2018. דוברות משטרת ישראל
הרקע לאירוע - פלילי. זירת האירוע, אמש/דוברות משטרת ישראל
חדאיפה חליפה אגבריה, בן 21 מאום אל פחם שנהרג באירוע ירי בתחנת דלק, 18 בדצמבר 2018. צילום מסך
ההרוג חדאיפה חליפה אגבריה בן 21 תושב אום אל פחם/צילום מסך
אירוע ירי בתחנת דלק בצומת מגידו, 18 בדצמבר 2018. panet.co.il, אתר רשמי
"צרורות ירי רבים". זירת האירוע, אמש/אתר רשמי, panet.co.il
אירוע ירי בתחנת דלק בצומת מגידו, 18 בדצמבר 2018. panet.co.il, אתר רשמי
המשטרה פתחה בחקירה. זירת האירוע, אמש/אתר רשמי, panet.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully