וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תינוק בן תשעה חודשים נפצע קל מיידוי אבנים באזור חברון

התינוק נשרט בפניו מרסיסי זגוגית לאחר שהושלכו אבנים לעבר מכונית בכביש עוקף חלחול. לפני יומיים צעירה בת 24 נפצעה מיידוי אבנים בכביש 60. מוקדם יותר ביקר נתניהו בצומת בגבעת אסף שבה נהרגו שני חיילי צה"ל והבטיח כי "ננקוט את כל הצעדים נגד הטרור"

תינוק בן תשעה חודשים נפצע היום (שלישי) באורח קל בפניו בעקבות יידוי אבנים לעבר מכונית בכביש עוקף חלחול שבאזור חברון. הוא נשרט בפניו מרסיסי זגוגית הרכב ופונה יחד עם אמו נפגעת חרדה, לבית החולים שערי צדק שבירושלים.

לפני יומיים צעירה בת 24 נפצעה באורח קל-בינוני מיידוי אבנים לעבר רכב בכביש 60, כקילומטר וחצי צפונית להתנחלות עלי. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לצעירה טיפול רפואי ופינו אותה לבית החולים שערי צדק כשהיא סובלת מפציעה מדממת בפנים כתוצאה מפגיעת האבן ומשברי זכוכית.

עוד בוואלה! NEWS:
"מרתיע את הצעירים": בצה"ל מנסים לקצר דרך להריסת בתי מחבלים
עיצומי העובדים הסוציאליים בוטלו: הצדדים יפתחו במשא ומתן
נתניהו בזירת הפיגוע בגבעת אסף: "נחזק את ההתיישבות עוד יותר"

פלסטינים מפגינים במהלך אירועי יום הנכבה באזור רמאללה, מאי 2015. רויטרס
פלסטינים מיידים אבנים ברמאללה/רויטרס

מקרי יידוי האבנים מתרחשים על רקע גל הפיגועים האחרון בגדה המערבית. ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים היום הערכת מצב ביטחונית במפקדת יהודה ושומרון עם הרמטכ"ל ובכירים נוספים בצה"ל וביקר בזירת הפיגוע בגבעת אסף, שבו נרצחו שני חיילי צה"ל יובל מור יוסף ויוסף כהן. בביקורו אמר נתניהו: "אנחנו נמצא גם את הרוצח הזה, כפי שמצאנו את האחרים, ונבוא איתו חשבון. הטרור הפלסטיני חושב שהוא יעקור אותנו - הוא לא יעקור אותנו. זה לב המולדת שלנו. אנחנו נחזק את ההתיישבות עוד יותר כל פעם, כפי שעשינו עכשיו, ואנחנו ננקוט את כל הצעדים, כולל צעדים נוספים, נגד הטרור".

איידוי אבנים לעבר רכב בהתנחלות אלי, דצמבר 2018. יעקב גואלמן, תצפית TPS
כלי הרכב שבו נסעה הצעירה, שלשום/תצפית TPS, יעקב גואלמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully