וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: ציד צבאים יצפה בסרט במבי בעת מאסרו

18.12.2018 / 14:29

שופט במיזורי קבע כי דייוויד ברי ג'וניור יצטרף לראות את הסרט של דיסני בכל חודש בשל ציד לא חוקי של מאות צבאים בשנים האחרונות. הוא נשלח לשנת מאסר. גם בני משפחה נוספים שהיו מעורבים בציד נקנסו באלפי דולר

דייוויד ברי ג'וניור, ציד צבאים, מיזורי, ארה"ב. AP
דייוויד ברי ג'וניור, הציד שהורשע בהרג של מאות צבאים/AP

צייד ממדינת מיזורי שבארצות הברית ייאלץ לצפות בסרט "במבי" כחלק מעונש המאסר שנגזר עליו בשל ציד לא חוקי של מאות צבאים. דייוויד ברי ג'וניור יצטרך לצפות בקלאסיקה של דיסני לפחות פעם אחת בחודש במהלך עונשו בן השנה. לפי רשויות ההגנה על הסביבה, היקף הציד הלא חוקי שבו היה מעורב היה מגדולים בהיסטוריה של המדינה.

לפי התובע במשפט, דון טרוטר, הצבאים היו מבותרים וראשם היה נלקח מגופותיהם כפרס. רישיונות הציד והדיג של ברי, אביו, שני אחים נוספים ואדם נוסף שסייע להם בוטלו באופן זמני או קבוע. הם נקנסו ב-51 אלף דולר על הוצאות משפט, בעוד שברי קיבל גם עונש מאסר. הוטלו עליו גם 120 ימי מאסר נוספים על הפרת חוקי החזקת כלי נשק.

החקירה החלה ב-2015, כשהמשרד להגנת הסביבה של מיזורי קיבל מידע אנונימי על ציד לא חוקי של צבאים במחוז לורנס. אביו של ברי, דייוויד, ואחיו, קייל ברי, נעצרו באוגוסט אחרי חקירה שנמשכה כמעט תשעה חודשים. חלק ממקרי הציד קרו גם בקנזס, נברסקה וקנדה. אריק ברי, אח נוסף, נעצר עם אדם אחר בזמן שהאירו על צבי, על מנת לגרום לו לעצור ולצוד אותו ביתר קלות.

עוד סיפורים מהעולם בוואלה! NEWS:
רוסיה מקימה בסיסים חדשים באיים שנמצאת במחלוקת עם יפן
אל סלבדור: אישה שהואשמה בניסיון להפיל ניצלה ממאסר ממושך
נשיא סין: לא מחפשים הגמוניה, אבל אף אחד לא יגיד לנו מה לעשות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully