וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדן נהרג בתאונה בקריביים: "כל הזמן אמר: אמא אני בגן עדן"

אמו של עדן שמעוני, צעיר בן 26 מהרצליה, סיפרה כי בנה בילה במסיבה עד שעות הלילה המאוחרות, התהפך בנסיעה עם רכבו ומת במקום. "עדן טייל שם והכיר ישראלים שלקחו אותו תחת חסותם, נתנו לו בית, רכב ופרנסה. הוא היה ילד טהור, רק טוב ידע לעשות"

עריכה: תומר לוי

עדן שמעוני, בן 26 מהרצליה, נהרג הלילה (ראשון) בתאונת דרכים באיי הבהאמה שבקריביים, שם התגורר ועבד במכירת מוצרי טיפוח. אשרת, אמו של עדן סיפרה לוואלה! NEWS מבית המשפחה בהרצליה על יומו האחרון. "עדן היה במסיבה במוצאי שבת עד לפנות בוקר. הוא נהג ברכב שלו, התהפך ומת במקום - כך עדכן אותנו המנהל שלו".

עוד בוואלה! NEWS:
ירי הנ"ט לעבר האוטובוס: הרמטכ"ל הסתפק בהערה פיקודית למח"ט
גרמניה: נחשף תא-ניאו נאצי במשטרה בעיר שטוטגרט
העובדים הסוציאליים מפגינים בתל אביב; כבישים נחסמו

"עדן טייל באיי הבהאמה, עשה שם כיף. במהלך הטיול הכיר ישראלים שלקחו אותו תחת חסותם ונתנו לו בית, רכב ופרנסה טובה בחברת קוסמטיקה ענקית. עדן חי את החיים טובים, כל הזמן היה אומר לנו: 'אמא אני בגן עדן'".

עדן שמעוני, הצעיר שנהרג בתאונת דרכים בקריביים. באדיבות המשפחה, מערכת וואלה
"חי את החיים טובים". עדן שמעוני/מערכת וואלה, באדיבות המשפחה

צפו בדיווח על התאונה:

אמו הוסיפה כי "רבבות התיירים היו חולשים על החנות ובגלל שעדן ידע כמה שפות כולל גרמנית זה מאוד עזר לו עם התיירים". אשרת סיפרה שלאחר השחרור משירות קרבי, הדריך נוער במצוקה. בנה ניסה את מזלו בעבודות בוושינגטון, אחרי שנה שב לישראל, ניסה מזלו בארץ ולא הצליח, עבר לגרמניה ושם פרח. לאחר מכן החליט לנסוע לאיי הבהאמה. "ילד טהור, רק טוב ידע לעשות", אמרה.

ממשרד החוץ נמסר כי מאחר וארובה - שם נמצא בית חב"ד המעורב באירוע - מוגדרת כטריטוריה הולנדית, הקונסול הישראלי בהאג, יחד עם המחלקה לישראלים בחו"ל במשרד החוץ, מסייעים למשפחתו בהעברת ארונו ארצה.

עדן שמעוני, הצעיר שנהרג בתאונת דרכים בקריביים. באדיבות המשפחה, מערכת וואלה
עבד במכירת מוצרי טיפוח. עדן שמעוני/מערכת וואלה, באדיבות המשפחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully