וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקע גל הטרור: צו הריסה הוצא לבית המחבל שרצח את ארי פולד

כשלושה חודשים לאחר הפיגוע בצומת גוש עציון, שבו דקר למוות חליל ג'ברין בן ה-16 מהכפר יטא את פולד, הוציא מפקד פיקוד המרכז צו הריסה לדירתו. בסוף השבוע הרס צה"ל ברמאללה את בית המחבל שהרג את הלוחם רונן לוברסקי

עריכה: איתי עמרם

מפקד פיקוד המרכז אלוף נדב פדן חתם היום (ראשון) על צו הריסה לדירה בה התגורר המחבל שרצח את ארי פולד, בחודש ספטמבר האחרון. צו ההריסה הוצא לאחר שנדחתה ההשגה שהגישה משפחת המחבל נגד ההריסה. הצו מתייחס לדירה בקומה העליונה במבנה בן שלוש קומות בה התגורר המחבל. למשפחת המחבל ניתנו 48 שעות טרם מימוש הצו. במהלך פרק זמן זה באפשרותם לעתור לבג"ץ בנושא.

פולד, אב לארבעה מהיישוב אפרת היה בן 40 במותו. נדקר על ידי המחבל סמוך לכניסה למרכז המסחרי "הרים" שבצומת גוש עציון, וירה לעבר המחבל יחד עם אזרח נוסף והמאבטח שהיה במקום. המחבל חליל יוסף עלי ג'ברין, נער בן 16 מהכפר יטא, נורה בזירה ונפצע באורח בינוני. הוא פונה אל בית החולים הדסה עין כרם שבירושלים.

עוד בוואלה! NEWS:
יצחק אברג'יל מעיד בבית המשפט: "מגיל 14 יריתי בהרבה אנשים"
"הבטחת - תקיים": בנט תקף את נתניהו בהפגנת הימין ברקע גל הטרור
ברקע הביקורת הפנימית ומאמצי הבערת הגדה: חמאס נערך ליום חגו

ארי פולד, הנרצח בפיגוע הדקירה בצומת גוש עציון, 16 בספטמבר 2018. FACEBOOK, מערכת וואלה! NEWS
ארי פולד/מערכת וואלה! NEWS, FACEBOOK

ראש הממשלה בנימין נתניהו הנחה בסוף השבוע את צה"ל לקדם הריסת בתי מחבלים בתוך 48 שעות. אתמול הרסו כוחות גדולים של צה"ל את בית המחבל שהרג את לוחם דובדבן סמ"ר רונן לוברסקי במחנה הפליטים אל-עמארי שברמאללה. זאת, לאחר שבג"ץ דחה בתחילת החודש את העתירות נגד הריסת ביתו של נאג'י. המחבל, איסלאם נאג'י, הודה בחקירת השב"כ כי השליך לוח שיש על לוברסקי מגג בניין סמוך במהלך פעילות מבצעית של הכוחות בחודש מאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully