וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תקבלו אותנו בחיפה": הסרטון החדש של תומכי חיזבאללה

15.12.2018 / 15:29

קומיקאי לבנוני שמככב בסרטון חדש של תומכי הארגון השיעי מכנה את המבצע של צה"ל בגבול הצפון כ"קשקוש מקושקש". הסרטון כולל איום שהמנהרות יגיעו עד לחיפה ומסר ישיר לנתניהו: "הוא מחפש מנהרות, תחת ביתו חופרים". צה"ל: "נשאר לכם לצחוק כדי לכסות על הבאסה"

אתר רשמי

על רקע המשך מבצע "מגן צפוני" לחשיפת המנהרות ההתקפיות שנחפרו משטח לבנון לתוך ישראל, הופץ אתמול (שישי) סרטון חדש של תומכי חיזבאללה המוקדש לראש הממשלה בנימין נתניהו. בסרטון, שפורסם תחת הכותרת "ניפגש בחיפה", מככב הקומיקאי ומגיש הטלוויזיה הלבנוני מוחמד שמס שמכנה את המבצע "קשקוש מקושקש". בין היתר מנסה השיר של תומכי הארגון השיעי, שמוצג עם כתוביות בערבית ובערבית, להציג את הישראלים כאחוזי פאניקה מתופעת המנהרות ולאיים כי הן יגיעו לכל מקום: "תקבל אותנו בחיפה".

בסרטון נראה המגיש כשהוא מחופש לחייל צה"ל ובהמשך כשהוא מציג סרטונים של הזוג נתניהו. "נתניהו עכשיו התעורר, הוא מחפש מנהרות, ותחת ביתו חופרים", נאמר בשיר. "אנו יכולים לומר לך מה אתה אוכל בבוקר, מתי אתה מתעורר, למה רבת עם אשתך ושישנת בלי ארוחת ערב".

עוד בוואלה! NEWS:
דגל שחור עם כיתוב בפרסית: האיתות של האיראנים בגבול ישראל
חרירי: אם ישראל תבחר במלחמה מול לבנון - היא לא תצליח
מנהרה שלישית אותרה בגבול לבנון; נתניהו: חיזבאללה שוגה בהערכת כוחנו

הסרטון של תומכי חיזבאללה נגד מבצע מגן צפוני. אתר רשמי
מציץ מפיר המנהרה לחצר ביתו של ישראלי. מתוך הסרטון/אתר רשמי

בנוסף לכך, אחד המשתתפים מגלם ישראלי חובש כיפה שמקשיב לקולות של חפירת מנהרות מתחת לביתו. "כשאנו חופרים כאן מצאנו אדם קבור. זה היה קבר שרון. הוא קפץ וקם בגלל הרעש", נאמר בשיר. הם גם שולחים רמיזה לדובר צה"ל בערבית סא"ל אביחי אדרעי: "חופרים תחת ביתך, אביחי".

אדרעי עצמו שיתף את הסרטון עם הכיתוב: "את חיפה תוכלו לראות כנראה רק בחלומות שלכם או במסך בבונקר בדאחיה (צילמתם את הקליפ שם?). אני שמח שאחרי שאנחנו לוקחים לכם את המנהרות נשאר לכם רק לצחוק כדי לכסות על הבאסה. אני מבין שמדובר בהודאה הרשמית שלכם בקשר למנהרות כי נשמח לשלוח אותה לברי, חרירי ועאון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מתוך סרטון של חיזבאללה על מבצע מגן צפוני. צילום מסך
מחופש לחייל צה"ל. מתוך הסרטון/צילום מסך

התגובה של דובר צה"ל בערבית:

עו"ד אושר טקאטש מצעירי הליכוד חיפה אמר לוואלה! NEWS כי הוא "כלל לא נרתע מהסרטון המופרך של חיזבאללה". הוא הדגיש כי "אחרי שצה"ל חשף את פרויקט המיליונים הפחדני של חיזבאללה לא נותר בידיו שום כלי מלבד תעמולה זולה. אנו, כמו שאר תושבי מדינת ישראל וחיפה בפרט, ישנים טוב מאוד כשבנימין נתניהו ראש הממשלה שומר על ביטחוננו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully