וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירה פצועת הפיגוע מעפרה שאיבדה את בנה: "עוד אביא הרבה תינוקות"

13.12.2018 / 14:18

חמישה ימים לאחר שנפצעה קשה בפיגוע שוחררה שירה איש-רן מטיפול נמרץ. אמש הובא למנוחות בנה שיולד בלידת חירום בעקבות פציעתה. במילותיה הראשונות אמרה לאביה: "אני אוכיח להם, אני עוד אביא הרבה תינוקות לאוויר העולם"

עריכה: איתי עמרם

שירה איש-רן שנפצעה קשה בפיגוע בעפרה ואיבדה את תינוקה, אמרה היום (חמישי) "אני אוכיח להם, אני אראה להם, אני עוד אביא הרבה תינוקות לאוויר העולם. עם ישראל חי". אלו היו מילותיה הראשונות לאחר שראתה את בנה, שהובא אמש למנוחות. ארבעה ימים לאחר פציעתה, שוחררה היום איש-רן מטיפול נמרץ ועברה לטיפול במחלקה בבית החולים שערי צדק בירושלים.

"זאת אנחת רווחה", סיפר אביה חיים סילברסטיין. "שירה הולכת ומשתפרת ויש עוד דרך ארוכה של שיקום, אבל אנחנו מודים על כל צעד ומקווים לטובה". סילברשטיין סיפר כי הלוויית נכדו אמש "הייתה נורא קשה. במיוחד ששירה ועמיחי לא יכלו להשתתף ונשארו בבית החולים. הם הספיקו להיפרד בפגיה מעמיעד ישראל שלא זכינו לגדל אותו. הרגשנו סגירת מעגל שיכולנו להביאו למנוחת עולמים בהר הזיתים".

לקריאה נוספת בנושא
4 ימים אחרי הפיגוע בעפרה: מת התינוק של האם שנפצעה קשה
שירה שנפצעה קשה בפיגוע התעוררה: "לא סיפרנו לה על התינוק"
הפיגוע בעפרה: התינוק במצב קשה מאוד; שיפור במצבה של אמו

שירה ועמיחי איש-רן שנפצעו בפיגוע בעפרה ביום חתונתם. באדיבות המצולמים
מצבה הולך ומשתפר. שירה ועמיחי איש-רן/באדיבות המצולמים

סילברסטיין השתתף בצער משפחות נרצחי הפיגוע היום בצומת הכניסה למאחז גבעת אסף והוסיף כי "הם לא ירתיעו אותנו. אנחנו חדורי אמונה בצדקת דרכנו וזה המסר שצריך לצאת". האב קרא לממשלה ולכוחות הביטחון להגיב ביד קשה ולמנוע אירועים דומים.

מאות בני אדם ליוו אמש למנוחות את עמיעד ישראל, בנם של הזוג איש-רן שנפצעו בפיגוע. במשך ארבעה ימים הרופאים בבית החולים שערי צדק נאבקו על חייו לאחר שנולד בלידת חירום. "אין הרבה אנשים שחיו המון שנים והצליחו לאחד את עם ישראל כמו שאתה הצלחת", ספד לו בבכי הסב, רפאל איש-רן. "המסר שלנו הוא שמעט אור מסלק הרבה חושך". עוד הוסיף הסב כי "הבאת הרבה אור, לא מעט, ועם האור שלך נסלק את כל החושך שלהם. אותנו לא ישברו. אנחנו בוכים, כואב לנו, אבל אנחנו חזקים".

עוד באותו נושא

מאות ליוו למנוחות את התינוק מהפיגוע בעפרה - שנקרא עמיעד ישראל

לכתבה המלאה
הלווית הילוד, בנם של שירה ועמיחי איש- רן, הר הזיתים,12 דצמבר 2018. יותם רונן
הלוויית התינוק עמיעד ישראל, אתמול/יותם רונן
זירת הפיגוע בעפרה 9 בדצמבר 2018. צילום: תיעוד מבצעי מד"א, מערכת וואלה!
זירת הפיגוע בעפרה, יום ראשון/מערכת וואלה!, צילום: תיעוד מבצעי מד"א

סילבסטיין אמר בהלוויה כי למרות המוות הקשה - המשפחה לא תישבר. "לא תצליחו, לעולם לא תצליחו. אנחנו חזקים יותר מכם. אנחנו צודקים יותר מכם. אנחנו שייכים לכאן יותר מכם. אנחנו ננצח אתכם. כי זו ארצנו, עמנו ותורתנו הקדושים. עמיחי ושירה, לבנו נקרעים מצער על הכאב והאובדן. אבל בנכם הטרי עמיעד ישראל, נכדנו הרך, השם ייקום דמו, כבר עשה רבות בטרם מלאו לו ארבעה ימים. הוא איחד את עם ישראל שהתגייס בתפילות, בחיבוקים ואהבה".

"התינוק הגיע לאחר שהוא סבל מפגיעות רב מערכתיות רבות ביותר וקשות מאוד", סיפרה ד"ר אלונה בן נון, מנהלת הפגייה במרכז הרפואי שערי צדק. "הוא קיבל את הטיפול המקסימלי שניתן להציע בטיפול נמרץ, התינוק לא שרד את פציעותיו הקשות ואנחנו נאלצנו לקבוע את מותו לפני שעה קלה. התינוק מת כשהוא עטוף באהבת משפחתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully