וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הטענות על הטרדות מיניות: יועצו של נתניהו התפטר מתפקידו

12.12.2018 / 17:31

לאחר שבחודש שעבר קבעה נציבות שירות המדינה כי אין ראיות בדבר הטרדות מיניות נגד דיויד קיז, ששימש כיועץ התקשורת בשפה זרה של ראש הממשלה, וסגרה את החקירה, היום הוא הודיע שיסיים את תפקידו. "יזם תכנית פורצת דרך", אמר נתניהו ואיחל לא הצלחה בהמשך הדרך

דיוויד קיז בנימין נתניהו. AP
התפטר מתפקידו. נתניהו וקיז/AP

דיויד קיז, מי ששימש כיועץ ראש הממשלה לתקשורת זרה, ביקש הערב (רביעי) לסיים את תפקידו. בחודש שעבר הודיעה נציבות שירות המדינה כי החליטה לסגור את הבדיקה נגד קיז בחשד להטרדות מיניות, אך הוא ביקש בכל זאת לסיים את תפקידו.

לשכת ראש הממשלה אמרה כי נתניהו הודה לו על עבודתו וציין את הסרטונים שקיז הפיק באנגלית בנושאים מדיניים שונים. "דיוויד יזם תכנית של סרטונים קצרים פורצי דרך שהציגו עובדות יסוד לגבי מדינת ישראל ואפשרו לי להציג את עמדת ישראל לאומות העולם", אמר נתניהו. "מיליוני אנשים ברחבי העולם צפו בהערכה בסרטונים אלה, והמסרים שיועדו לציבור האיראני זכו לתגובות נלהבות במיוחד מאזרחים איראנים רבים. כל אלה מעידים על כישרונו ותרומתו של דיוויד. אני מאחל לו הצלחה בהמשך הדרך".

עוד בוואלה! NEWS
איוב קרא התמוטט בכנסת ופונה לטיפול בבית החולים; מצבו קל
פצועת הפיגוע ובעלה נפגשו לראשונה עם תינוקם; מאושפז במצב קריטי
סלביני כינה את חיזבאללה טרוריסטים - וגרם למשבר בממשלת איטליה

יועץ ראש הממשלה בנימין נתניהו לענייני תקשורת זרה, דייוויד קיז. 5 באפריל 2016.. פייסבוק, אתר רשמי
עובר למגזר הפרטי. דיוויד קיז/אתר רשמי, פייסבוק

לאחר שהודיע על סיום תפקידו, קיז הודה לנציבות שירות המדינה על סגירת התיק בקביעתה שאין כל ראיה או "ראשית ראיה" לעבירה בתקופה בה שימש כעובד מדינה. "החדשנות הישראלית, שמשפרת את חייהם של אנשים רבים ברחבי העולם, עוררה בי השראה גדולה ולכן החלטתי ללכת אחר הזדמנויות חדשות במגזר הפרטי", אמר קיז והוסיף, "אני מודה לראש הממשלה נתניהו שהעניק לי את הכבוד הגדול לשרת אותו ואת מדינת ישראל".

בחודש ספטמבר קיז יצא לחופשה ללא תשלום לאחר שפורסמו למעלה מ-13 עדויות של נשים צעירות שטענו כי הוא הטריד אותן מינית - לפני שמונה לתפקידו במשרד ראש הממשלה. בדיקת נציבות שירות המדינה התמקדה בתלונות מתקופתו בשירות נתניהו ולא העלתה שום ממצא בתקופת היותו עובד שירות המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully