וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרטון הקטטה בבריכת המלון באילת: כתב אישום הוגש נגד תוקפי המציל

10.12.2018 / 13:35

לאחר שתיעוד הקטטה שבה תקפו אם ובני משפחתה עובד במלון שבו שהו במהלך חופשת הפסח, מגיע המקרה לבית המשפט. שלושה מהמעורבים הואשמו בהתנהגות פרועה במקום ציבורי ותקיפה. "אתה לא תצא מזה חי", אמרה הנאשמת המרכזית לאחר שהמציל כינה את בתה "שמנה"

אתר רשמי

הסרטון בו תועדו אישה וכמה קטינות תוקפות את המציל במלון "ליאונרדו רויאל" באילת ועורר סערה גדולה, מגיע לבית המשפט. כתב אישום הוגש השבוע נגד שלושה תוקפים על ידי יחידת התביעות של המשטרה באילת, ועל כן הנאשמים ייאלצו להגיע לאילת לצורך הדיונים. העבירות בהן נאשמים השלושה הן התנהגות פרועה במקום ציבורי ותקיפה. בנוסף, האם מואשמת גם בתקיפה הגורמת חבלה ואיומים.

הסיפור התחיל לאחר שהמציל ביקש מנופשים ששהו בג'קוזי של המלון לצאת עקב סגירתו במהלך חופש הפסח השנה - אך הם התמהמהו. על פי הנטען, המציל קרא לעבר בתה של האישה: "אני יודע שאת שמנה וקשה לך לצאת אבל תצאי". מכתב האישום עולה כי האם פנתה אליו באיומים ואמרה לו: "אני אלמד אותך לקח, אני אפרק אותך במכות, אתה לא תצא מזה חי", ולאחר מכן החלה האם לדחוף את המציל שניסה להתגונן ולהדוף את התוקפות. עוד עולה מכתב האישום כי האם והקטינה "היכו אותו נמרצות, קרעו את חולצתו ושברו את משקפיו".

עוד בוואלה! NEWS:
חשש שטבע בשטפון: חיפושים נרחבים אחרי אדם שנעלם בנחל אלכסנדר
פרסום ראשון: שלמה פילבר, עד המדינה נגד נתניהו, חובר לבנט ושקד
אנדרטת הנרצח בפיגוע הקודם הגנה מהירי: "יכלו להיות יותר נפגעים"

מכות באילת ב-3 באפריל 2018. צילום מסך
הקטטה באילת/צילום מסך

מיד לאחר מכן הגיע גבר נוסף ותקף יחד עם האם והקטינה את המציל באגרופים ובבעיטות, עד שהגיעו עובדים להפריד במהומה. האם והקטינה המשיכו לרוץ אחרי המציל ותקפו אותו שוב באלימות, ותוך כדי שהאישה מקללת אותו וצועקת לעברו "אני אראה לך מי המשטרה, אני המשטרה". כתוצאה מהאלימות פונה המציל לטיפול רפואי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully