וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בקולומביה: 14 ישראלים נעצרו בחשד לשידול קטינות לזנות

לפי הדיווח, המשטרה המקומית עצרה 14 ישראלים ועוד שני תושבים מקומיים בחשד כי הפעילו רשת זנות של קטינות שהתפרסה על מספר ערים בקולומביה, בהם מדיין ובוגוטה. החשודים יובאו לבית המשפט, שם יעומתו גם עם חשדות לעבירות רצח, הלבנת הון וסחר בבני אדם

מערכת וואלה!

הרשויות בקולומביה עצרו אמש (ראשון) 14 אזרחים ישראלים בחשד כי הפעילו רשת זנות של קטינות, אותן שידלו לעבוד בערים בוגוטה, מדיין, קרטחנה וסנטה מרתה שבקולומביה.

בפעולה של המשטרה הקולומביאנית, נעצרו 14 ישראלים מפעילי הרשת ועוד שני מקומיים, שסירסרו בקטינות מקומיות כדי שיספקו שירותי תיירות מין בעיקר עבור אנשי עסקים וחיילים משוחררים. על פי התביעה, במסגרת הפעלת הרשת היו בבעלותם של החשודים רשת של בתי מלון ואכסניות ברחבי המדינה, שהוחרמו בינתיים על ידי בית המשפט. נכסיהם של מפעילי הרשת מוערכים ב-144 מיליארד פסו.

לפי הדיווח, בראש הרשת עמד ישראלי בשם מור זוהר, שקיבל את תמיכתו של שוטר מקומי, שסיפק לו מידע מיוחד שאיפשר לרשת לפעול ללא התערבות מצד הרשויות. שני ישראלים ואזרחית קולמביה נעצרו בבוגוטה, עוד שני ישראלים ואזרח קולומביאני נוסף נעצרו בסנטה מרתה והשאר נעצרו במדלן ובקרטחנה.

עוד בוואלה! NEWS
הצעירה שנפצעה קשה בפיגוע נאבקת על חייה; מצב בנה התינוק הדרדר
ההיצמדות לטרמפיאדה וההימלטות: תיעוד הירי בפיגוע בעפרה
העקבות מובילות לרוסיה: בריטניה חוקרת מחדש מקרי מוות חשודים

14 ישראלים נעצרו בחשד להפעלת רשת זנות של קטינות ברחבי קולומביה. מערכת וואלה!
מעצרם של חלק מהחשודים הישראלים בקולומביה/מערכת וואלה!

החשודים היו מבוקשים על ידי האינטרפול, ונקשרו על פי החשד לישראלי המתגורר בקולומביה, אסי בן-משה, שהיה מבעלי אחד מבתי המלון בו הופעלה הרשת.

קולומביה נאבקת לרסן ולמגר את תיירות המין הנפוצה במדינה זה יותר מעשור, ובמיוחד כזו המערבת ניצול וסירסור בקטינים. שלא כמו בעבר, קולומביה תעמיד עתה את החשודים לדין ולא תגרש אותם מהמדינה, זאת בעקבות היקפה של הרשת ומספר החשודים הגדול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully