וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן לאלופי צה"ל: "מרגיש כמו בדיונים עם שלום עכשיו"

6.12.2018 / 20:09

לפי דיווחים במהדורות החדשות, שר הביטחון לשעבר התעמת עם בכירי הצבא במהלך ישיבה על מבצע קרקעי בעזה. לפי הדיווח, הרמטכ"ל אמר בדיון כי "אין הצדקה לפעולה קרקעית, אין מה להרוויח מזה". נתניהו על הדיווח: "אין מקום לאמירות מסוג זה"

ערוץ הכנסת

"אני מרגיש פה לפעמים כמו בדיונים עם הנהלת שלום עכשיו". כך אמר שר הביטחון לשעבר אביגדור ליברמן, בשיחה עם בכירים בצה"ל בה דנו במבצע צבאי בעזה, עליה דווח במהדורות החדשות וב"הארץ". בדיון, כך לפי הפרסום, אמר הרמטכ"ל גדי איזנקוט כי "אין הצדקה לפעולה קרקעית, אין מה להרוויח מזה".

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב לדיווח ואמר כי "אין מקום לאמירות מסוג זה חייבים להשאיר את צה"ל מחוץ לכל ויכוח פוליטי". ליברמן מסר בתגובה כי "לעולם לא התייחס ולא יתייחס לדיונים צבאיים סגורים וגם לא לשמועות ורכילויות".

משלום עכשיו נמסר בתגובה כי הם פועלים "שנים רבות נגד מדיניותו ועמדותיו של ליברמן ומגנה את ניסיונו ההרסני לצבוע את הצבא בצבעים פוליטיים. שום מידה של הסתה ודברי רהב לא ישנו את העובדה שמדובר בפוליטיקאי קטן ובשר ביטחון כושל. לבנו עם מפקדי צה"ל, שנאלצו להיות כפופים לפוליטיקאי המושחת בישראל". אתמול ביקר ליברמן בקיבוץ אור הנר שבעוטף עזה, ואמר כי הוא "חושב שלכל תושבי ישראל מגיע ביטחון".

עוד בוואלה! NEWS:
אביגדור ליברמן התפטר וקרא לבחירות: "ההסדרה - כניעה לטרור"
אביגדור ליברמן: חברי קבינט טרפדו החלטות - ורצו לתקוף בתקשורת
מכונה לקבלת החלטות: שר הביטחון אביגדור ליברמן הפתיע את צה"ל

אביגדור ליברמן גדי איזנקוט. משרד הביטחון, מערכת וואלה! NEWS
ליברמן ואיזנקוט. עימות במטכ"ל/מערכת וואלה! NEWS, משרד הביטחון

ליברמן אמר כי "אין סתירה בין פעילות בצפון לביטחון בדרום. צה"ל יודע להתמודד עם כל האיומים בכל החזיתות וחובת הממשלה להבטיח את ביטחון תושבי הדרום כמו בכל מקום אחר. דווקא עכשיו בחנוכה, הממשלה עומדת להעביר עוד 15 מיליון דולר לארגון טרור חמאס, בלי להתנות זאת בהחזרת החיילים והאזרחים השבויים".

"פעילי חמאס בעזה מפעילים תשתיות טרור ביו"ש, עם הוראה להוציא פיגועים קשים בתוך מדינת ישראל. זה מצב בלתי סביר בעליל", הדגיש יו"ר ישראל ביתנו. "כל אלה שמפעילים טרור צריכים לדעת שיפסידו בגדול. פעילות בצפון לא צריכה לסתור את חובתה של ממשלת ישראל להבטיח את ביטחון תושבי הדרום ועוטף עזה וצהל מספיק חזק להתמודד עם כמה אתגרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully