וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד החמישי: בן 17 נעצר בחשד למעורבות ברצח הנערה בגוש חלב

4.12.2018 / 19:43

ברקע מחאת הנשים על 24 מקרי הרצח בשנה האחרונה, המשטרה עצרה חשוד נוסף ברצח יארה איוב, בת ה-16 מהכפר גוש חלב בשבוע שעבר. הצעיר הוא החשוד החמישי שנעצר לאחר הרצח והוא יובא לדיון הארכת מעצר בבית משפט השלום בנצרת

מערכת וואלה!

ברקע מחאת הנשים, נעצר היום (שלישי) חשוד נוסף בן 17 ברצח הנערה יארה איוב מהכפר גוש חלב בשבוע שעבר. החשוד, תושב הכפר הינו החשוד החמישי שנעצר בחשד למעורבות ברצח. החשוד יובא מחר בשעות הבוקר לבית משפט השלום בנצרת לדיון הארכת מעצר. גופתה של איוב נמצאה בשבוע שעבר פח האשפה בכפר, לאחר שנעדרה מביתה במשך שבוע. בין החשודים ברצח נעצר צעיר בן 28, גבר בן 53, אישה בת 50 וצעיר בן 21 - כולם תושבי הכפר.

"מדובר בנערה חביבה, מוקפת חברות וחברים. מלאת שמחת חיים, קרובה מאוד להוריה ולאחיה. המשפחה שבורה ולא מעכלת את האסון שנחת עליה'', סיפר לוואלה! NEWS סעיד מחמוד בן דודה של יארה. סעיד סיפר על יומה האחרון של יארה ואמר כי "היא הלכה ליום הולדת של חברה ביום שישי אחר הצהריים, בדרך קנתה כיבוד ומאז לא נראתה". לדבריו, "היא הייתה נערה כל כך אחראית ולכן ההורים החלו להשתגע מרוב דאגה. החלו חיפושים אחריה, עד שאתמול התקבלה הבשורה הנוראית. בלתי נתפס שנערה יוצאת מהבית ונרצחת. אנחנו סומכים על המשטרה שתמצא את מי שעשה את זה ומתפללים שלא יהיו עוד משפחות שיסבלו. יש כל מיני שמועות ואנחנו מבקשים מכולם לגלות רגישות. יש כאן משפחה שבורה".

עוד בנושא בוואלה! NEWS
"קטפו את הפרח שלי": אמה של הנערה שנרצחה בגוש חלב נפרדה מבתה
"אנחנו במצב חירום": עצרת המחאה המרכזית נגד רצח נשים בתל אביב
"בלתי נתפס שנערה יוצאת מהבית ונרצחת": הפשע שמסעיר את הכפר השקט בגליל

יארה איוב הנעדרת מגוש חלב. דוברות המשטרה, .
נרצחה בגוש חלב. יארה איוב/., דוברות המשטרה
חשודה במעורבות בפרשת הרצח בגוש חלב, בית משפט השלום נצרת, 28 בנובמבר 2018. אלי אשכנזי, מערכת וואלה!
חשוד נוסף נעצר. דיון להארכת מעצר החשודה ברצח, השבוע/מערכת וואלה!, אלי אשכנזי

בעקבות 24 מקרי רצח של נשים בשנה האחרונה, אלפי נשים שבתו היום במאות חברות ועיריות בארץ תחת הסיסמאות "אנחנו במצב חירום" ו"נשים לזה סוף". בין היתר התקיימו הפגנות בצומת עזריאלי בתל אביב, במרכז העיר וביפו, במהלכן המפגינים ירדו לכביש וחסמו את התנועה. גם הכניסה לירושלים נחסמה לתנועה בגשר המיתרים, בנוסף להפגנה נוספת שהתקיימה בכיכר ספרא בעיקר. עובדות נמל התעופה בן-גוריון השביתו גם הן את עבודתן וגרמו לעיכוב בתשע טיסות. במקביל, במוקדים רבים ברחבי הארץ נערכה שביתה של 24 דקות לזכר 24 השנים שנרצחו החל מתחילת השנה.

ארגוני הנשים דורשים תקצוב ממשלתי לתוכנית הלאומית למאבק באלימות נגד נשים שקוצצה בשנת 2017 ולא תוקצבה בשנה האחרונה. המחאה תפסה תאוצה גם בעקבות החלטת הקואליציה להפיל את ההצעה להקמת ועדת חקירה בסוגיית רצח הנשים בישראל, כאשר בימים האחרונים הודיעו עיריות וחברות מסחריות רבות על תמיכתן במחאה.

הפגנה בכיכר רבין, כנגד אלימות כלפי נשים 4 בדצמבר 2018. מערכת וואלה!
"מצב חירום". עצרת הנשים בכיכר רבין, הערב/מערכת וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully