וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קטפו את הפרח שלי": אמה של הנערה שנרצחה בגוש חלב נפרדה מבתה

28.11.2018 / 14:54

יממה לאחר שהובאה למנוחות, ג'מילה איוב, אמה של יארה בת ה-16 מספרת בכאב על בתה: "היא הייתה ילדה עם לב גדול". האם הודתה לאנשי הכפר על התמיכה במשפחה וקראה להטיל עונש מוות על הרוצחים

מערכת וואלה

"קטפו את הפרח שלי", כך אמרה היום (רביעי) בעצב ג'מילה איוב, אמה של יארה הנערה בת ה-16 מגוש חלב שנרצחה השבוע והובאה אתמול למנוחות. "יארה הייתה ילדה עם לב גדול, כולם אהבו אותה. היא רצתה להתמיד בלימודיה", ספרה על בתה. באשר לזהות הרוצחים אמרה האם "אני מאמינה שהמשטרה תעשה את עבודתה ופונה לנשיא ולראש הממשלה שיוטל עונש מוות על הרוצחים''.

הלווייתה של הנערה, שהותירה אחריה הורים, שלושה אחים ושלוש אחיות, נערכה בהשתתפות אלפי אנשים בכפר כשבני הנוער מהיישוב ערכו תהלוכת אבל. "אני מודה לכל אנשי הכפר שתומכים בנו. גוש חלב היא משפחה אחת גדולה. יארה הבת שלנו, אבל גם הבת של הכפר'', אומרת ג'מילה. ביישוב בו מתגוררים כ-3,000 תושבים, הוכרז אתמול יום אבל לכפר כולו, במסגרתו מוסדות החינוך ובתי הספר נותרו סגורים. עם מציאת גופתה, תוגברו צוותי הסיוע שתדרכו גם את המורים, וחבריה של הנרצחת נפגשו עם עובדים סוציאליים ופסיכולוגיים.

עוד בוואלה! NEWS:
בזהות בדויה, בזמנים שונים: "כך חדר הכוח המיוחד לחאן יונס"
טראמפ: הכוחות האמריקניים נשארים במזרח התיכון בשביל ישראל
המאפיונר הבכיר הסתתר בדירת פאר במשך 15 שנה. ואז זה נגמר

יארה איוב הנעדרת מגוש חלב. דוברות המשטרה, .
"ילדה עם לב גדול, כולם אהבו אותה". הנרצחת יארה איוב/., דוברות המשטרה

החשוד ברצח, צעיר בן 28, נעצר בשבוע שעבר, טרם נמצאה הגופה בפח האשפה ביישוב. אתמול נעצר גבר בן 53, בחשד למעורבותו ברצח ואליהם הצטרפו מאוחר יותר באותו היום שני חשודים נוספים, אישה בת 50 וצעיר בן 21 גם הם תושבי גוש חלב, בחשד למעורבותם בפרשה. בית משפט השלום בנצרת האריך היום את מעצרם של השניים בארבעה ימים. לאור אירועים אלו התקיימו אמש הפגנות בחיפה, טמרה יפיע ויישובים נוספים במחאה על אלימות נגד נשים, זאת בנוסף להפגנות שהתקיימו בירושלים.

"מדובר בנערה חביבה, מוקפת חברות וחברים. מלאת שמחת חיים, קרובה מאוד להוריה ולאחיה. המשפחה שבורה ולא מעכלת את האסון שנחת עליה'', סיפר אתמול לוואלה! NEWS סעיד מחמוד בן דודה של יארה. סעיד סיפר על יומה האחרון של יארה ואמר כי "היא הלכה ליום הולדת של חברה ביום שישי אחר הצהריים, בדרך קנתה כיבוד ומאז לא נראתה". לדבריו, "היא הייתה נערה כל כך אחראית ולכן ההורים החלו להשתגע מרוב דאגה. החלו חיפושים אחריה, עד שאתמול התקבלה הבשורה הנוראית. בלתי נתפס שנערה יוצאת מהבית ונרצחת. אנחנו סומכים על המשטרה שתמצא את מי שעשה את זה ומתפללים שלא יהיו עוד משפחות שיסבלו. יש כל מיני שמועות ואנחנו מבקשים מכולם לגלות רגישות. יש כאן משפחה שבורה".

עוד בוואלה!

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
הלווית הנערה יארה איוב בגוש חלב, 27 בנובמבר 2018. PANET.CO.IL, .
"הבת של הכפר''. תושבי גוש חלב בהלוויתה של יארה, אתמול/., PANET.CO.IL
הארכת מעצרו של החשוד ברצח יארה איוב בגוש חלב, נובמבר 2018. שלומי גבאי
"להטיל עונש מוות על הרוצחים''. הארכת מעצר של החשוד ברצח, השבוע/שלומי גבאי

עו''ד סארי חורי המייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את בן ה-21 החשוד במעורבות ברצח גוש חלב אמר כי "הוא מכחיש מכל וכל מעורבות במקרה. ימים יוכיחו כי אין לו יד ורגל בארוע. המשטרה ביקשה להאריך בעשרה ימים ובית המשפט החליט על ארבעה ימים בלבד. אנחנו מקבלים בהכנעה את החלטת בית-המשפט".

עו"ד פתחי פוקרא המייצג מטעם הסניגוריה את החשודה, מסר כי "החשודה לא קשורה לעבירת רצח. המשטרה ביקשה עשרה ימים. היא תשוחרר בימים הקרובים. זה ארוע טראגי אבל אין לה קשר למקרה".

ג'מילה איוב, אמה של יארה בהארכת מעצר של החשודים במעורבות בפרשת הרצח בגוש חלב, בית משפט השלום נצרת, 28 בנובמבר 2018. אלי אשכנזי, מערכת וואלה
ג'מילה איוב, אמה של הנרצחת יארה איוב/מערכת וואלה, אלי אשכנזי
חשוד במעורבות בפרשת הרצח בגוש חלב, בית משפט השלום נצרת, 28 בנובמבר 2018. אלי אשכנזי, מערכת וואלה
החשוד במעורבות בפרשה בהארכת מעצרו. בית משפט השלום בנצרת, היום/מערכת וואלה, אלי אשכנזי

גוש חלב הוא ישוב ש-60% מתושביו נוצרים, מרביתם מרונים, השאר מוסלמים, עליהם נמנית גם משפחת איוב. החודש שלפני חג המולד הוא חודש צבעוני ושמח בכפר. ראש המועצה המקומית, אליאס אליאס, סיפר כי בדיוק אתמול היו צריכים להתחיל לקשט את רחובות הכפר לקראת החג. "כמדי שנה רצינו להציב את עצי הכריסמס והמנורות, ולהתכונן לשוק חג המולד. כמובן שלא עשינו זאת. הכפר באבל וכולם בהלם".

מזכיר המועצה, עו"ד אליאס סאבא אמר כי "זה אירוע שאנחנו לא יכולים לעכל בכלל, לא מסתדר עם היישוב שלנו. יש הלם, עצב וכעס. האווירה אצלנו ממש שקטה בדרך כלל. יש כאן תחושה של בטחון. אין חשש שילדים יצאו לבד מהבית. עכשיו משהו פה התערער".

(עדכון ראשון: 13:44)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully