וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאפיונר הבכיר הסתתר בדירת פאר במשך 15 שנה. ואז זה נגמר

אנטוניו אורלנדו נמלט מהרשויות באיטליה והתחבא בבית שהיה מצויד בסאונה ובהליכון. הוא עמד לעבור מסתור כשהשוטרים התפרצו לתוך הדירה, ואז הוא נכנע. "הזמנים הטובים שלו נגמרו"

צפו: הפשיטה המשטרתית על ביתו של בכיר המאפיה

משטרת איטליה עצרה בוס במאפיה שהיה במנוסה במשך 15 ונכלל ברשימת המבוקשים המסוכנים ביותר במדינה. אנטוניו אורלנדו, בכיר במשפחת קאמורה הפועלת באזור קמפניה, נתפס במחבוא היוקרתי שלו ליד העיר נאפולי. באותן שנים שבהן נמלט מהרשויות, הוא המשיך לחלק הוראות לארגון הפשע.

"הזמנים הטובים שלו נגמרו", הכריז שר הפנים מתאו סלביני אחרי לכידתו של המאפיונר בן ה-60. הוא התגלה בדירה שהייתה מצוידת בהליכון ובסאונה כדי לאפשר לאורלנדו לשמור על כושר, כשמתחת לסאונה היה מחבוא סודי.

מפקד המשטרה המחוזית, אובלדו דל מונקו, אמר כי אורלנדו התכונן לעבור למחבוא חדש והשמיד מסמכים מזויפים כשהשוטרים התפרצו לדירה. לדבריו, בכיר המאפיה "הרים ידיים ונכנע". בחיפושים בדירה נמצאו 6,000 אירו במזומן ומסרים שקיבל מסגניו בזמן הסתתרותו. הוא היה מבוקש בחשד לקשרים לארגון פשע.

לקריאה נוספת
"סוף למסיבה": משטרת רומא השתלטה על שמונה אחוזות של המאפיה

כוחות משטרה פושטים על דירה שבה הסתתר בכיר במאפיה באזור נאפולי, איטליה, 27 בנובמבר 2018. צילום מסך
השוטרים פושטים על דירתו של בכיר המאפיה/צילום מסך

הקאמורה עוסקת בעיקר בסחר בסמים ממרוקו ומספרד, בהלבנת כספים ובעבר גם בסחיטה וברצח. ראשי המשפחה מתייחסים לחופה של ספרד כאל "קוסטה נוסטרה" (החוף שלנו), בקריצה למאפיה הסיציליאנית הקוזה נוסטרה. למשפחתו של אורלנדו יש קשרים חזקים דרך נישואים עם הנובלטה, ארגון הקאמורה היחיד המקושר למאפיה הסיציליאנית בקורלואנה, העיירה המוכרת מסדרת סרטי "הסנדק".

מי שעזר למשטרה היה מתנקש לשעבר שהפך למודיע ושפך אור על עלייתו של אורלנדו ועל הברית שנרקמה בשנות ה-90 בין משפחתו לבין משפחת פולברינו. לאחרונה הייתה ברית עם הנובלטה, אך לפי התקשורת האיטלקית הן הסתכסכו אחרי שאחד הבוסים סטר לשני. אנטוניו אורלנדו היה אמור להוביל את הברית המחודשת בין שלוש המשפחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully