וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הדייט" שיעצבן את נתניהו: מקורבם של הזוג לשעבר פגש את אלשיך

4.12.2018 / 15:58

לאחר שפשט אתמול אלשיך את מדי המשטרה, בילה האזרח הטרי במסעדה באשדוד יחד עם אשתו. איש העסקים שמרבה לבקר את נתניהו רוני מאנה הגיע למקום ולא פספס את ההזדמנות לתיעוד המפגש. "זה היה נס חנוכה בשבילי, הוא סגר מעגל והושיב את נתניהו ורעייתו על ספסל הנאשמים"

מתווך הנדל"ן ואיש העסקים רוני מאנה, הידוע כמקורבם לשעבר של ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו, הופתע הבוקר (שלישי) לראות את המפכ"ל היוצא רוני אלשיך במסעדת הדגים "פי שקדה" באשדוד. "אני יושב לי במסעדת דגים באשדוד ופתאום מופיע המפכ"ל לשעבר עם אשתו ויושב לידי", צייץ מאנה בחשבון הטוויטר שלו יחד עם תמונה משותפת. "זה יומו הראשון בלי מדים. אני לא מכיר את אלשיך אך בשבילי זה היה נס חנוכה. מיהרתי אליו, לחצתי את ידו והודתי לו על העשייה שלו במשטרה. הוא סגר לי מעגל והושיב את ביבי ושרה על ספסל הנאשמים", הוסיף לאחר שבמהלך החודשים האחרונים תקף את בני הזוג נתניהו באמצעות חשבון הטוויטר. מיד לאחר המקרה מאנה מיהר לפרסם ברשתות החברתיות את התמונה של שני הרונים הפחות חביבים על ראש הממשלה ורעייתו.

בתחילת השבוע סיים אלשיך את תפקידו לאחר שלוש שנות שירות שבסופן, שעות ספורות לפני עזיבתו פרסמה המשטרה את מסקנותיה בחקירת תיק 4000 בו חשוד ראש הממשלה בנימין נתניהו. בין המלצות המשטרה נכתב כי היא ממליצה להעמיד לדין את נתניהו, רעייתו ובני הזוג אלוביץ' בחשד לשוחד, מרמה והפרת אמונים תוך ניגוד עניינים של ראש הממשלה, שלדבריהם, התערב ופעל בהחלטות רגולטוריות המטיבות עם שאול אלוביץ' ועם קבוצת בזק.

עוד בנושא בוואלה! NEWS
תיק 4000: המשטרה ממליצה להעמיד לדין את בני הזוג נתניהו בחשד לשוחד
סערה במשטרה אחרי נאום נתניהו: "הפחדה ומסר לחוקרים"
"הוועדה מיותרת": השרים יאשרו מחליף לאלשיך, וארדן מחכה ליועמ"ש

טקס פרידה למפכ"ל המשטרה היוצא רוני אלשיך, בית ספר לשוטרים, בית שמש 29 בנובמר 2018. ראובן קסטרו
סיים את תפקידו. אלשיך בטקס הפרידה ממנו בשבוע שעבר/ראובן קסטרו

בנוסף, אלשיך סיים את תפקידו בטרם נמצא לו מחליף, זאת לאחר שהוועדה למינוי בכירים פסלה את מועמדותו של ניצב בדימוס משה אדרי בעקבות פגישתו עם עו"ד שמייצג מתלונן נגדו ועקב דוח מבקר נגדו. חברי הוועדה סברו כי מדובר ב"כשל בהתנהגות ובשיקול הדעת שמגיע להתנהגות בלתי ראויה". בינתיים, אישרה הממשלה את ניצב מוטי כהן כממלא מקום זמני לתפקיד המפכ"ל.

כבר עם כניסתו לתפקיד כהן מינה את ניצב משנה סיגל טולדו כדוברת המשטרה זאת לאחר שניצב משנה מירב לפידות שנחשבת לקצינה המזוהה ביותר עם המפכ"ל היוצא הודיעה על פרישתה. בנוסף, נדרש כהן לשורת החלטות ביניהן הגברת הכוננות בצפון בעקבות יציאת צה"ל למבצע צבאי בגבול לבנון לחשיפת מנהרות, והתגבור כוחות במרכז בשל ריבוי אירועי מחאת הנשים וחסימת צירים מרכזיים ברחבי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully