וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך יכול להיות שלמעלה מ-2,000 מטוסים התרסקו במשולש הזה בארה"ב?

17.12.2018 / 9:04

משולש נבדה משתרע על שטח של כ-65 אלף ק"מ, וב-60 השנים האחרונות הוא היווה קרקע פורה לשלל אסונות מסתוריים, כולל אחד מוזר במיוחד. אבל יכול להיות שנמצאה אחת הסיבות לכך

The Truth about the Nevada Triangle - ShantiUniverse

כולנו מכירים את משולש ברמודה, אך יש משולש מסתורי והרסני לא פחות, והוא בתוך ארצות הברית: משולש נבדה, בו נעלמו למעלה מ-2,000 (כן, אלפיים!) מטוסים בשישים השנים האחרונות.

המשולש משתרע על פני שטח של כ-65 אלף ק"מ ומתפרש על פני איזורים ברינו נבדה, דרך פרזנו קליפורניה ועד מערבית לאריזונה. בתוכו ניתן למצוא בין היתר את לאס וגאס, הפארק הלאומי יוסמיטי, כמו גם את הפארק הלאומי הידוע כ"עמק המוות" ואת איזור 51, אותו שטח צבאי סגור המשמש (לפי ההשערות) לפיתוח וניסוי כלי טיס צבאיים סודיים, שנקשר לכל כך הרבה תאוריות קונספירציה בעבר.


עוד בנושא:

"ההוכחות מדויקות: זה המקום שבו אבדה העיר אטלנטיס"
המדע מאשר: הסיפור המקראי על סדום ועמורה הוא אמיתי ומדויק
נוסע בזמן טוען: "זו השנה בה הרובוטים יכריזו עלינו מלחמה"
בנאס"א הודיעו: אסטרואיד עצום עלול להתרסק בכדור הארץ

צפו בדוקומנטרי על משלוש נבדה

אז מה קרה במשולש המדובר? ובכן... לא מעט. המקרה המוכר ביותר שייך למיליארדר סטיב פוסט, טייס חובב אך מנוסה שיצא לטיסה ב-2007 ומאז נעלמו עקבותיו. משלחת החיפושים הגדולה ביותר מאז מלחמת העולם השנייה נשלחה למצוא אותו, אך אפילו היא לא הצליחה. היא כן הצליחה למצוא שרידי מטוסים אחרים שהתרסקו באיזור המשולש. לבסוף, רק שנה לאחר מכן, מטייל מצא מספר תעודות זהות מקופלות שהיו שייכות לפוסט, וזמן מה לאחר מכן ניתן היה לזהות באופן מדויק את מקום התרסקותו.

רבים תהו איך יכול להיות שטייס כה מנוסה צונח ככה לקרקע, והיו שהעלו את התאוריה לפיה חייזרים מעורבים - אולי גם הממשלה האמריקאית, שכן מדובר, כאמור, באיזור המקורב לאיזור 51.

אלא שהסיבה, ככל הנראה, מסתורית הרבה פחות. השבוע דווח ב"דיילי אקספרס" הבריטי כי על פיהטייס ג'ון קלי, שטס בנבדה מאז 1974, "יש יותר התרסקויות שם בגלל מזג האוויר באוויר, אני לא חושב שזו תופעה על טבעית. אנשים טסים מעל ההרים ושופטים לא נכון את לחץ האוויר". בגדול, לחץ האוויר הזה עלול לגרום למטוס להיראות כמו גולש גלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully