וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ההוכחות מדויקות: זה המקום שבו אבדה העיר אטלנטיס"

26.11.2018 / 0:11

הסערה סביב הטענה כי אטלנטיס הייתה למעשה במאוריטניה גוברת, כשבלוגר ידוע הצטרף וטען: "יש יותר מתריסר נקודות דמיון, זה מדהים". וגם: כיצד קשור פוסידון לנושא? צפו בסרטון שמסביר את התיאוריה

- The Mystery of the Giant Blue Eye of Africa Blast World Mysteries

הסערה סביב הטענה כי העיר אבודה אטלנטיס נמצאת במאורטיניה ממשיכה לצבור תאוצה. אחרי שבחודש שעבר טען ערוץ יוטיוב חדש כי מבנה רישאת (עין הסערה) הוא למעשה העיר האבודה שנכחדה, הצטרף לטענות גם ג'ימי ברייט, בעל בלוג שמתמחה בתאוריות קונספירציה.

"חיברתי את כל הנקודות, ויש יותר מתריסר קווי דמיון בין התיאור של אפלטון את אטלנטיס לבין מבנה רישאת", כתב ברייט, "הדמיון הזה הוא כל כך עצום ומדויק, שמבנה רישאת צריך להחשב למקום שבו ככל הנראה הייתה נמצאת התרבות הקדומה. ההוכחות הן פשוט מדהימות".


עוד בנושא:
זו אטלנטיס? נחשפו תמונות של פירמידה מסתורית שקועה בים
הסודות העתיקים נחשפים: האם אטלנטיס באמת אותרה בזכות גוגל?
האם נמצאה הוכחה לקיומו של האי האבוד אטלנטיס?

צפו בסרטון המלא עם ההסבר -

מבנה רישאת הוא מבנה מעוגל שמורכב מטבעות בעלות הרכב סלעי שונה שנמצא בתחומי מאוריטניה. הוא נראה מהאוויר כמו לוח של קליעה למטרה. רוחבו כ-50 ק"מ וגובהו מעל פני הים מגיע ל-485 מטרים. לא ידוע מה גרם לו, ועל פי אחת הסברות המאפיין הביזארי שלו נוצר על ידי פגיעת מטואריט או כוכב זעיר, למרות שאין ראיה לכך שזה אכן נכון. מדענים הניחו שהמבנה הזה חייב להיות תופעה טבעית וכיום ההשערות המובילות הן שמדובר בצורה נדירה של געשיות או בתזוזות בקרום כדור הארץ שקרו לפני מיליוני שנים.

עוד באותו נושא

נפתרה התעלומה? "נמצאו שרידים של העיר האבודה אטלנטיס במיקום מפתיע"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully