וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זו אטלנטיס? נחשפו תמונות של פירמידה מסתורית שקועה בים

4.6.2018 / 9:18

גוגל ארת' חשף תיעוד של פירמידה ענקית מתחת למי הים באלסקה שעשויה להיות ההוכחה שכולם חיפשו לקיומה של העיר האגדית אטלנטיס. האם יש סיבה להתרגש?

Finding Atlantis Trailer

פירמידה שקועה במעמקי הים עשויה להיות ההוכחה לקיומה של העיר האבודה אטלנטיס. חובבי תיאוריות קונספירציה הציגו תמונות הלקוחות מגוגל ארת' בהן ניתן לראות מבנה דמוי פירמידה ענקית, והשתמשו בהן כדי לנסות להוכיח בפעם המי יודע כמה שהאי המיתולוגי, אטלנטיס, המוזכר בכתבי הפילוסוף היווני אפלטון - אכן היה קיים במציאות.

התיעוד המסקרן צולם בחופי אלסקה ע"י בלייק וברט' קאזינס, שמאמינים שמדובר בהוכחה לקיומה של אטלנטיס, עליה נטען שהייתה מרכז הכוח בעולם עד שאסון טבע גרם לשקיעתה מתחת למים. בסרטון שפורסם בערוץ היוטיוב שלהם, "thirdphaseofmoon", וצבר כבר יותר מ-36 אלף צפיות, ניתן לראות את המבנה המסתורי הסמוך לאי שיקגוף שבאלסקה ומעין מה שנראה כמו מסלולים המובילים אליו.

אטלנטיס - החיפוש נמשך. אתר רשמי
האם זו פירמידה מאטלנטיס?/אתר רשמי

עוד ב"אסור לפספס":

עוד באותו נושא

הסודות העתיקים נחשפים: האם אטלנטיס באמת אותרה בזכות גוגל?

לכתבה המלאה

"האם הפירמידות האלה נמצאות מתחת למים?" שאל בלייק, "מבנה יוצא דופן נמצא בגוגל מפות. נכון לעכשיו אנחנו מנסים להבין מה זה. זה נראה כמעט כמו הדפוס של הפירמידות של גיזה. האם זו איזו תרבות אבודה שנמצאת מחוץ לחוף אלסקה? מה הם המסלולים האלה שמובילים לאזור הזה מתחת לאוקיינוס השקט?" הוא שאל, "האם זה סוג של כביש קדום? יש אנשים שאומרים שזו אטלנטיס וזה נשמע הגיוני".

רבים אימצו את התיאוריה שמדובר באי ששקע ועדיין נותרו גם לא מעט ספקנים. "התמונות של גוגל ארת' נראות ערוכות. השאלה מי ערך אותן ומה הוא ניסה להסתיר?", שאל אחד ואחר הוסיף: "רואים היטב את מימדי הפירמידה. רואים שזו תגלית חשובה". אדם נוסף טען שזו לא אטלנטיס אלא למעשה למוריה, היבשת התאורטית בין הודו ומדגסקר ששקעה בים, מרבית המדענים מסרבים להאמין שהייתה קיימת ושאנשי תנועת העידן החדש אימצו כיבשת שתושביה הקדומים היו בעלי יכולות רוחניות מפותחות, ואצלם החלו כל התורות השאמאניות.

צפו בסרטון עם "ההוכחות":

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully