וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נשות הטליבאן" ערכו חתונה לבת 13: המשטרה עיכבה שבע מעורבות

המשטרה עצרה אם מ"קהילת השאלים" הקיצונית בירושלים, בחשד כי חיתנה את בתה הקטינה לאחר שחטפה אותה מחזקת אביה. האם נעצרה בעבר בגין הזנחת שמונת ילדיה. במשטרה פועלים לזיהוי שאר המעורבים בחתונה

עצורות בגין מעורבות בחתונת קטינים במאה שערים בירושלים. דוברות המשטרה, מערכת וואלה!
המעורבות בחתונת הקטינים בחקירה במשטרת ירושלים/מערכת וואלה!, דוברות המשטרה

חתונה בין שני קטינים שהתנהלה הלילה (שישי) בחשאי בקהילת "השאלים" בירושלים, נמנעה, בעקבות מידע שהתקבל במשטרת מחוז ירושלים. לאחר זיהוי הקטינה בת ה-13, עלה החשד כי מדובר באותה קטינה שדווחה כנעדרת לפני כחודשיים על ידי אביה.

אמש בשעות הלילה, ערכו השוטרים הפועלים בשכונת מאה שערים בירושלים פעילות ממוקדת, זאת לאחר שקיבלו מידע על חתונה חשאית המתנהלת על גג בניין בין שני קטינים ובני משפחותיהם. ארבע קטינות עוכבו לחקירה, בהן הכלה כבת 13 יחד עם אמה שהייתה נוכחת, כמו גם עוד שתי נשים נוספות.

עוד בוואלה! NEWS
פרשן CNN שלל את קיומה של מדינת ישראל - ופוטר מעבודתו
"אישה נרצחה - וכולם שותקים": מחאת הנשים בבאר שבע לקראת השביתה
הוועדה למינוי בכירים פסלה את מועמדותו של אדרי למפכ"ל המשטרה

"משפחת טליבאן" תועדה בבית שמש. מערכת וואלה! NEWS
האם נעצרה לפני כחודשיים בחשד להזנחה ולקיום חתונת קטינים נוספת/מערכת וואלה! NEWS

במשטרה חושדים כי הקטינה היא הנעדרת שדווחה על ידי אביה לפני כחודשיים, לאחר שנחטפה על ידי אימה והוסתרה עד לקיום מועד החתונה. האם נחקרת בגין הפרת הוראה חוקית ועבירות נוספות, ודיווח על אודות המקרה הועבר לגורמי הרווחה. בנוסף, המשטרה פועלת לזיהוי שאר הקטינות והנשים שהיו מעורבות בחתונה.

האם נעצרה לפני כחודשיים בחשד להזנחת שמונת ילדיה ולעריכת חתונה נוספת לבת אחרת שלה, בת 15. האב, שהתלונן כי ילדיו נעדרים, דיווח כי החשודה הצטרפה לכת "השאלים" וביקש צו להרחקתה מהילדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully