וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשן CNN שלל את קיומה של מדינת ישראל - ופוטר מעבודתו

30.11.2018 / 8:41

מארק למונט היל אמר כי הוא תומך ב"פלסטין מהים ועד הנהר" בכנס באו"ם לציון כ"ט בנובמבר. לדבריו, יש "לעמוד בסולידריות עם העם הפלסטיני ובזכותו להגן על עצמו מול טיהור אתני". בהודעת רשת CNN נכתב כי הפרשן "לא נמצא יותר תחת חוזה ב-CNN"

חלק מנאומו באו"ם של הפרשן המפוטר, מרק למונט-היל

רשת CNN פיטרה הלילה (שישי) את מארק למונט היל, המשמש פרשן פוליטי בתחנה, זאת אחרי שהביע תמיכה ב"פלסטין מהים ועד הנהר". למונט, מרצה לתקשורת וחינוך עירוני באוניברסיטת טמפל, אמר את הדברים במהלך כנס של המשלחת הפלסטינית באו"ם, במסגרת אירועי הציון לכ"ט בנובמבר, תחת הכותרת "יום ההזדהות עם העם הפלסטיני". בהודעת הרשת נכתב כי "מארק למונט היל לא נמצא יותר תחת חוזה ב-CNN".

בנאומו, קרא למונט-היל לנוכחים להחרים את ישראל, ואמר כי "יש לנו הזדמנות לא רק לעמוד בסולידריות מילולית אלא גם להציע פעולה פוליטית, פעולת שטח, פעולה מקומית ובינלאומית שתביא את הצדק שאנחנו דורשים, והוא שפלסטין תשוחרר - מהים ועד הנהר". משפט זה, שבו ארגוני טרור פלסטיניים עושים שימוש תכוף, עורר גינוי מיידי מצד הליגה נגד השמצה, שקראו לדבריו "הרסניים" ו-"מפלגים", וקראו לפיטוריו מן הרשת.

עוד בוואלה! NEWS
הוועדה למינוי בכירים פסלה את מועמדותו של אדרי למפכ"ל המשטרה
דיווח בסוריה: "ישראל תקפה מטרות בדרום המדינה"
קרב מעצמות, מלחמת סחר ויורש עצר אחד: פסגת ה-G20 יוצאת לדרך

מארק למונט הילף פרשן פוליטי של CNN שפוטר בעבקבות ביטוי תמיכה במדינה פלסטינית - 30 לנומבמבר. CNN, מערכת וואלה!
הפרשן המפוטר, מארק למונט היל/מערכת וואלה!, CNN

עוד אמר למונט-היל כי "לעמוד בסולידריות עם העם הפלסטיני, זה להכיר בזכות של העם הכבוש להגן על עצמו. אנחנו מעדיפים שלום, אבל עלינו לא לעשות לכך רומנטיזציה. עלינו לתמוך בפתרון לא אלים בכל הזדמנות, אבל אנחנו לא יכולים לתמוך רק בפוליטיקה צרה שמתעלמת מהזכות של הפלסטינים להתנגדות, של סירוב לא לעשות כלום מול אלימות של מדינה וטיהור אתני".

הפרשן המפוטר פרסם בטוויטר את הגרסה שלו לאירועים וכתב: "אני תומך בעצמאות פלסטינית. אני תומך בהגדרה עצמית לפלסטינים. אני ביקורתי מאוד כלפי ישראל והמדיניות שלה. אני לא תומך באנטישמיות, בהרג יהודים או בכל דבר אחר שיוחס לנאום שלי. הקדשתי את חיי להילחם בדברים האלה". לדבריו, ההתייחסות למילים 'מהנהר ועד הים', "לא היו קריאה להרוס שום דבר או אף אחד. זו הייתה קריאה לצדק גם לישראל וגם לגדה המערבית\עזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully