וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שולח יד לעגלה וגונב: צפו בכייס הסדרתי ברחובות תל אביב בפעולה

29.11.2018 / 16:26

זאב כהן מתל אביב שוחרר לפני פחות מחודש מהכלא לאחר שהורשע בגניבה. בשבוע שעבר שוב נתפס מכייס חפצים בסופר של קניון בית החולים איכילוב. כהן נעצר והובא לבית המשפט בעיר. "החשוד מבצע עבירות ללא הפסקה", אמר השופט

מערכת וואלה!

זאב כהן מרחובות מוגדר על ידי המשטרה כגנב סדרתי שמרבה לכייס את באי בית החולים איכילוב בתל אביב. לפני פחות מחודש שוחרר כהן מהכלא ורק שבוע אחר כך המצלמות תיעדו אותו, על פי החשד מכייס טלפון מעגלה של לקוחה בסופר של בית החולים. תושבת העיר הגישה תלונה והסבירה כי בעת שביקרה בקניון של בית החולים, אלמוני גנב לה את הטלפון הנייד. חוקרי מרחב ירקון שצפו במצלמות האבטחה ראו כיצד כהן שולח את ידו לתוך העגלה ומכייס ממנה את הנייד. הבוקר (חמישי) הובא כהן לבית המשפט בעיר.

חוקרי מרחב ירקון מכירים את שיטות העבודה של החשוד שמרבה להגיע למרכז תל אביב ומנצל את חוסר תשומת הלב של הקורבנות כשהוא גונב ארנקים ומכשירים סלולריים. רס"מ יוני הירשהורן, חוקר המשטרה, סיפר כי בית החולים איכילוב הוא מוקד שמושך אליו כייסים וגנבים ולכן ביקש להרחיק את החשוד לשלושה חודשים מהעיר.

עוד בוואלה! NEWS
"נגי, את מדאיגה אותי מאוד": ההתכתבות האחרונה של הנעדרת עם אביה
תמרון קרקעי בעזה ואויב דמוי חמאס: הצצה לאימון של חטיבת כפיר
"ראתה - והמשיכה לנסוע": אישום נגד הנהגת שהרגה את אלופת הריצה

זאב כהן גונב בקניון בית החולים איכילוב. צילום מסך, .
"גנב סדרתי". כהן שנחשד בגניבה בקניון בית החולים איכילוב/., צילום מסך

במהלך המשפט השופט דניאל בארי לא חסך בדבריו כלפי כהן ואמר, "החשוד מבצע עבירות ללא הפסקה. לחובתו של כהן עשרות תיקים על עבירות נגד רכוש, עבירות סמים ועוד".

  • עוד באותו נושא:
  • גניבות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully