וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמרון קרקעי בעזה ואויב דמוי חמאס: הצצה לאימון של חטיבת כפיר

29.11.2018 / 10:44

במשך חודשיים תרגלו הכוחות תרחישים בהם יוכלו להיתקל בגזרה, ביניהם לחימה במנהרות ובשטח אוכלוסייה צפוף. בנוסף, סיירת חרוב פעלה לראשונה במתכונתה החדשה בלחימה בסביבה אזרחית. כך זה נראה

דובר צה"ל

חטיבת כפיר סיימה היום (חמישי) תרגיל חטיבתי שדימה תרחישים במתווה הדרומי הכוללים תמרון קרקעי בעזה והתמודדות עם אויב המדמה את ארגון הטרור חמאס. בשנה הבאה, תקיים החטיבה תעסוקה מבצעית גם ברצועת עזה מלבד בשטחי יהודה ושומרון. בנוסף, סיירת חרוב פעלה לראשונה במתכונתה החדשה כסיירת ייחודית ללחימה בשטח בנוי וסביבה אזרחית.

במהלך התרגיל התמודדו הלוחמים עם פעילות אויב במרחב התת-קרקעי באמצעות תעלות הביוב וכן לחימה בבניינים רבי-קומות ואזורי בנייה צפופים כדי לשפר את כשירותה למלחמה. בנוסף, תורגלו יכולות לחימה בשטח בנוי ומבוצר, ירי וצליפה, פריצה וחבלה והתקיימו שיתופי פעולה עם כוחות הנדסה, שריון, תצפיות, אש ויחידת עוקץ. במהלך השבוע ביקר הרמטכ"ל, רב-אלוף גדי איזנקוט, בתרגיל ושוחח עם מפקדי הגדודים והסיירת על תהליך שיפור הכשירות המבצעית של החטיבה ומוכנותה למלחמה הבאה.

עוד בוואלה! NEWS
שיחת הטלפון שהובילה למעצרו של החשוד ברצח הנערה סילבנה צגאיי בת"א
הח"כ הסורר לא ישוחרר מהמחנה הציוני: "לא יסחרו במנדטים שלנו"
עובש, זוהמה ומזון מקולקל: הסכנה לפעוטות ברשת המפעילה עשרות מעונות

סיום תרגיל של חטיבת כפיר המסיים תקופת אימון ואימון חטיבתי המדמה תמרון ולחימה בשטח עזה כנגד ארגון הטרור "חמאס", 29 בנובמבר 2018. דובר צה"ל, מערכת וואלה!
לחימה בשטח בנוי. חטיבת כפיר באימון/מערכת וואלה!, דובר צה"ל

שבוע לפני התרגיל החטיבתי התקיים אימון פלוגות שבחן את יכולתם של הלוחמים בלחימה בשטח בנוי וצפוף, בתת-קרקע, ובאתגרים בלחימה בסביבה אזרחית ביניהם התבצרות אויב בתוך אוכלוסייה, ויכולת פגיעה ודיוק במחבלים.

"במהלך תקופת האימון הקפדנו על תרגול ברמה גבוהה תוך יצירת דימוי קרוב ככל הניתן למציאות", הסביר מפקד חטיבת כפיר, אלוף-משנה ציון רצון. "אני בטוח כי כעת לאחר כחודשיים של אימון אנו כחטיבה כשירים יותר עבור המערכה הבאה ומוכנים יותר לקראת האויב אשר נפגוש בזירות בהם אנו פועלים. המפקדים אשר מובילים את החטיבה פועלים לילות כימים על מנת להכין את הלוחמים אל האתגרים המבצעיים והערכיים הצפויים להם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully