וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ראתה - והמשיכה לנסוע": אישום נגד הנהגת שהרגה את אלופת הריצה

29.11.2018 / 11:40

ולרדי גונצ'רנקו, בת 33 מחיפה, נהגה בעיר, ולמרות שראתה את נעה חייט בת ה-20 אלופת ישראל לריצה בעברה, המשיכה בנסיעה ודרסה אותה למוות. הפרקליטות הגישה נגדה כתב אישום וביקשה לפסול את רישיונה ולעכב את יציאתה מהארץ

שלומי גבאי

פרקליטות מחוז חיפה הגישה היום (חמישי) לבית משפט השלום בעיר כתב אישום נגד אנה ולרדי גונצ'רנקו, בת 33 מחיפה, בגין גרימת מוות ברשלנות כתוצאה מתאונת הדרכים בה נהרגה נעה חייט, אלופת ישראל בריצת מדרגות לנוער בעברה, בעת שרכבה על אופניים בדרך פרויד בעיר בחודש אוגוסט האחרון.

מכתב האישום עולה כי גונצ'רנקו הגיעה לצומת, ועל אף שהבחינה בחייט שמתקרבת ברכיבה לעבר הצומת, פנתה שמאלה, פגעה בחייט ומותה נקבע במקום. לדברי הפרקליטות, התאונה ומותה של חייט נגרמו בשל נהיגה רשלנית של גונצ'רנקו. בנוסף, ביקשה הפרקליטות לפסול את רישיון בנהיגה שלה עד למתן פסק דין וביקשו להוציא נגדה צו עיכוב יציאה מהארץ.

עוד בוואלה! NEWS
אחרי שנתפס - בית המשפט ידון בהארכת מעצרו של רוצח הנערה מת"א
הח"כ הסורר לא ישוחרר מהמחנה הציוני: "לא יסחרו במנדטים שלנו"
עובש, זוהמה ומזון מקולקל: הסכנה לפעוטות ברשת המפעילה עשרות מעונות

נעה חייט בת 20 שנהרגה בעת שרכבה על אופניים ונפגעה מרכב בחיפה, 15 באוגוסט 2018. אילן גולדמן, מערכת וואלה! NEWS
"הייתה עושה הכול כל כך בקלות". חייט/מערכת וואלה! NEWS, אילן גולדמן

מקורביה של חייט סיפרו כי בעת התאונה הייתה בדרכה לאימון אישי באצטדיון סמי עופר. היא נהגה חייט לרכוב על אופניים של חברתה לנבחרת, ולכן במשטרה חשבו בהתחלה כי החברה היא זו שנפגעה. האב אמר כי את הטלפון שבישר רעות קיבל לפנות ערב: "אמרו לי תבוא. הייתה תאונה".

"הספורט בשבילה היה הכול", סיפר אביה. "מגיל ארבע היינו כבר לוקחים אותה לבריכת מכבי והיא החלה להתאמן בשחייה, אחר כך באה הריצה והטריאתלון והיא הכירה את אילן, שהפך למאמן האישי שלה והוביל אותה לעוד ועוד הישגים".

בנוסף להיותה אלופת ישראל לנוער בריצת מדרגות ארבע שנים ברצף, הייתה חייט אלופת ישראל לנוער בריצה שלוש שנים ברצף. כמו כן, היא הייתה סגנית אלופת ישראל לטריאתלון לנוער, ואף זכתה במקום השלישי באליפות ישראל לבוגרות. "השאיפה שלה הייתה להגיע למקומות הגבוהים, שאפנו להגיע איתה לאולימפיאדה", סיפר אילן גולדמן, מאמנה האישי.

עוד באותו נושא

"הייתה מקור השראה": אלופת הריצה נהרגה בתאונת אופניים בחיפה

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"ראתה והמשיכה לנסוע". זירת התאונה בחיפה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully