וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוג מפגיעת רכבת בתחנת בית יהושע: נוסע שעמד ברציף נפצע בינוני-קשה

גבר בשנות ה-30 לחייו פרץ לשטח המסילה מסיבה שטרם התבררה ונפגע מרכבת חולפת. בעקבות הפגיעה - גופתו הועפה למרחק לעבר הרציף ופגעה בכמה נוסעים ששהו במקום. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול לגבר נוסף שנפצע באורח בינוני-קשה בעקבות הפגיעה

אדם נהרג הבוקר (ראשון) בתחנת הרכבת בית יהושע לאחר שפרץ לשטח המסילה מסיבה שטרם התבררה ונפגע מרכבת חולפת. בעקבות הפגיעה הועפה גופתו של ההרוג בחזרה לשטח הרציף ופגעה בנוסעים נוספים שעמדו במקום.

צוות מד"א שהוזעק למקום קבע את מותו של האיש שנפגע מהרכבת, גבר בשנות ה-30 לחייו. במקביל, החובשים והפרמדיקים העניקו טיפול רפואי לאדם נוסף בשנות ה-40 לחייו, שנפצע באורח בינוני-קשה כתוצאה מפגיעת גופתו של ההרוג ברציף.


עוד בוואלה! NEWS:
הקואליציה התקשתה לגבש רוב: חוק נאמנות בתרבות לא יעלה להצבעה
גל מעצרים חריג בי-ם: 32 חשודים ששירתו בכוחות ביטחון פלסטיניים
אוקראינה עשויה להטיל משטר צבאי אחרי התקרית הימית: "רוסיה - משוגעת"

זירת התאונה בתחנת הרכבת בית יהושע (תיעוד מבצעי מד"א). תיעוד מבצעי מד, .
תחנת בית יהושע, הבוקר/., תיעוד מבצעי מד

"כהשהגענו למקום המראה היה מזעזע. ברחבה על הרציף שכב גבר בשנות ה-30 עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום", סיפרה פרמדיקית מד"א אוריאן לוקאץ'. "גבר נוסף כבן 46 שהמתין ברציף נפגע מהאדם שנפגע מהרכבת ועף עליו, הוא היה בהכרה מלאה וסבל מחבלות בראש ובגפיים, הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו בינוני ויציב".

כוחות משטרה רבים הגיעו למקום ופתחו בחקירת נסיבות המקרה. בהתאם להוראות המשטרה, תחנת בית יהושע נסגרה לתנועת רכבות. מרכבת ישראל נמסר כי רכבות מדרום יסיימו את נסיעתן בתחנת תל אביב סבידור מרכז, ומצפון בתחנת נתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully