וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל מעצרים חריג בי-ם: 32 חשודים ששירתו בכוחות ביטחון פלסטיניים

העבירה בגינה נעצרו החשודים היא סעיף בהסכמי אוסלו, האוסר על שירות בכוחות ביטחון פלסטינים. במהלך המעצרים נתפסו בין היתר מזומנים, מדים מסוגים שונים ותחמושת. אתמול נעצר מושל ירושלים מטעם הרשות הפלסטינית בחשד לעבירה דומה

מעצרים במזרח ירושלים בחשד שהצטרפו לכוחות הביטחון הפלסטינים.
החשודים הצטרפו לכוחות הביטחון הפלסטינים

32 תושבי מזרח ירושלים נעצרו הלילה (שני) בחשד שהצטרפו לשירות כוחות הביטחון הפלסטינים, לאחר שאתמול נעצר מושל ירושלים מטעם הרשות הפלסטינית, עדנאן רית, בשל עבירה זהה. מדובר בעבירה על סעיף בחוק היישום של הסכמי אוסלו הקובע כי חל איסור גיוס והתגייסות לשירות בכוח המזוין של הרשות הפלסטינית. כל העצורים הועברו לחקירה ביחידה המרכזית במחוז ירושלים ובמהלך היום יובאו לדיון בהארכת מעצרם.

במהלך המעצרים נתפסו עשרות אלפי שקלים במזומן ובמטבע זר, תעודות מנוי של המשטרה הפלסטינית, מדים מסוגים שונים, תחמושת, ציוד צבאי מגוון, תעודות הסמכה שונות, תמונות ומסמכים רבים.

שורת המעצרים התבצעה על רקע מעצרו של תושב מזרח ירושלים, עיסאם עקל, בידי הרשות הפלסטינית בחשד למעורבות במכירת נכסים ליהודים, וההערכה היא כי שורת המעצרים הנוכחית נועדה להפעיל לחץ על הרשות בנושא.

מעצרים במזרח ירושלים בחשד שהצטרפו לכוחות הביטחון הפלסטינים.
עבירה על סעיף בחוק הסכמי אוסלו

בית משפט השלום האריך בחמישה ימים את מעצרו של רית, החשוד בגיוס ישראלי לכוח מזוין פלסטיני, עבירה על סעיף בחוק היישום של הסכמי אוסלו. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בשבעה ימים וזאת בטענה למסוכנות ושיבוש. רית נחקר גם בנוגע למעצרו של עקל, המוחזק מזה כחודש וחצי ברשות הפלסטינית בחשד למעורבות במכירת נכסים ליהודים.

סנגורו של רית ביקש מבית המשפט שלא לקבל את בקשת המשטרה להארכת מעצרו. הוא הסביר, כי גם בחודש שעבר מרשו נעצר בנסיבות דומות, וכי ערר שהוגש בנוגע להחלטה התקבל בבית המשפט המחוזי. הוא הוסיף שכשם שלא נמצא מסוכן כבר אז בעיני בית הדין, אין סיבה שגם הפעם הוא יוחזק במעצר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מעצרים במזרח ירושלים בחשד שהצטרפו לכוחות הביטחון הפלסטינים.
תעודות שונות ומסמכים בין השלל שנתפס

השופטת ציינה כי מדובר בחומר חקירה שהצטבר לאחר המעצר הקודם. לדבריה, הרקע למעצר הקודם היה אותו אירוע של מכירת קרקע ליהודים במזרח ירושלים. "זה אמנם עומד גם ברקע הבקשה הנוכחית אך לא המרכזית. במרכזה של בקשה זו חשדות אחרים, גם אם הם נושקים לאירוע האמור", אמרה.

"המשטרה תנקוט ביד קשה ובלתי מתפשרת", אמרו הבוקר במשטרה. "זאת כנגד תושבים ואזרחים ישראליים הפועלים בשם הרשות הפלסטינית וגופי טרור אחרים בניגוד לחוק תוך פגיעה בריבונות, במשילות ובטחון אזרחי מדינת ישראל".

מעצרים במזרח ירושלים בחשד שהצטרפו לכוחות הביטחון הפלסטינים.
תחמושת שנתפסה במסגרת המעצרים
מעצרים במזרח ירושלים בחשד שהצטרפו לכוחות הביטחון הפלסטינים.
מזומן ומטבע זר בין הציוד שנתפס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully