וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה: אף אחד לא התקשר למזל הדדי; משפחתה: הם מפחדים מהאמת

החוקרים שבודקים את נסיבות התאבדותה של העובדת בחברתו של לב לבייב טוענים כי איש לא התקשר אליה בטרם קפצה מחלון הקומה העשירית, אך בעלה דוחה את הטענות: "אין לי ספק שמישהו עומד מאחורי המעשה"

צילום: "כאן", עריכה: איתי עמרם

במשטרה ממשיכים לחקור את מותה של מזל הדדי, עובדת בחברת LLD של לב לבייב, שקפצה מחלון השירותים בקומה העשירית בבניין משרדי החברה ברמת גן. במסגרת החקירה בדקה המשטרה את הטלפון של מנהלת החשבונות בחברת היהלומים, ועלה כי לא קיבלה כל שיחת טלפון לפני ההתאבדות. עוד עלה כי לא היה גורם קיצוני שדחף אותה אל מותה בחדר השירותים.

במשטרה שלחו את הטלפון לבדיקה נוספת, שתוצאותיה אמורות להתקבל בקרוב, ושם סבורים כי הדדי נקלעה למצוקה נפשית ולכן התאבדה. חוקרי מרחב דן של המשטרה לא מצאו סימוכין שהופעל עליה לחץ קיצוני בעקבות עדותה בפרשה, בה החשוד המרכז הוא מעסיקה לבייב. בנוסף, החוקרים התחקו אחר מצלמות האבטחה באזור שבו שהתה הדדי ביום מותה - בתחנת הרכבת, מתחם הבורסה והבניין. החוקרים אף גבו עדויות מעדי ראייה ואנשים שהיו איתה בקשר.

עוד בוואלה! NEWS:
עובדת בחברה של לב לבייב שנחקרה באזהרה קפצה אל מותה בבורסה בר"ג
יהלומים מרוסיה ובריחה לחו"ל: כך הסתבך לב לבייב בהברחת הענק
בכפוף לשימוע: ענבל אור תועמד לדין על עבירות מס ומרמה

מנהלת החשבונות, מזל הדדי המקורבת ללב לבייב שנפלה אל מותה. מערכת וואלה! NEWS
הטלפון נשלח לבדיקה. מזל הדדי/מערכת וואלה! NEWS

עם זאת, משפחתה של הדדי מתקשה לקבל את עמדת המשטרה. "אני רואה שזה הולך להיות כאן סיפור תאיר ראדה 2 המשטרה מפחדת להגיע לחקר האמת", אמר היום (ראשון) קובי הדדי, בעלה של מזל, לאחר שנודע לו על המסקנות הראשוניות של חקירת המשטרה. "אין לי ספק שמישהו עומד מאחורי המעשה".

קובי סיפר כי המשפחה יודעת שמזי קיבלה שיחת טלפון כשהייתה בתחנת רכבת. "בן אדם לא חוזר לעבודה אחרי שהיה ברכבת. האווירה בעבודה לא הייתה נוחה, אנשים היו בחדרי החקירות. אם הייתי יודע שהיא מאוימת לא הייתי שולח אותה לעבוד. אני מקווה שלמשטרה יהיה אומץ וכלים לחקור את המקרה ביסודיות. חשוב לי שהילדים ידעו את האמת לגבי מה שקרה לאמא".

עוד באותו נושא

החוקר שצעק והפחד מהאזנות: הימים האחרונים של המקורבת ללבייב

לכתבה המלאה
שיחת ווצאפ בין קובי הדדי למזל הדדי. מערכת וואלה! NEWS
ההתכתבות האחרונה בין מזל לבעלה קובי/מערכת וואלה! NEWS
עובדת בחברת לבייב קפצה אל מותה בבורסה ליהלומים ברמת גן 20 בנובמבר 2018. פיקוד מרכז, מערכת וואלה! NEWS
הבניין ממנו קפצה הדדי אל מותה/מערכת וואלה! NEWS, פיקוד מרכז

יום אחרי שהובאה למנוחות סיפר בעלה כי אמרה לו שהחוקרים התעללו בה. "החוקר התקשר אלי מחדר החקירות", סיפר, "הוא צעק עלי 'תביא לה עורך דין מהר, היא הולכת לכלא. היא יודעת הכול והיא הולכת לשבת בכלא הרבה שנים'. אמרתי לו: 'מה אתה צועק, היא אישה שברירית'. אתה רואה שעומד מולך אדם חלש, פקידה זוטרה. שאלתי אותו 'למה אתה עושה את זה לאשתי, היא אימא לשלושה ילדים, אין לך לב? מה אתם אנשים רעים?'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully