וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היית המלאך שלי": הנהג שכמעט טבע במנהרה נפגש עם הכבאי שהציל אותו

25.11.2018 / 13:34

אריה קליין, נהג ההסעות בן ה-70 שכמעט טבע למוות במנהרה התת קרקעית בחיפה נפגש עם רס"ר אילון זינגר שהגיע לחלצו בשחייה והציל את חייו. "טוב שבאת בשחייה והרמת אותי מעל גובה המים שלא אטבע" הודה לו קליין, "העירייה אשמה"

דוברות רמב"ם

"היית המלאך שלי", כך אמר היום (ראשון) אריה קליין ששקע היום עם מכוניתו בתוך שלולית מים עמוקה במעבר התת-קרקעי בחיפה לאילון זינגר, הכבאי שהציל אותו. קליין, בן ה-70, נכנס הבוקר עם רכב ההסעות שלו למעבר התת קרקעי שברחוב חלוצי העשייה בחיפה. במקום התנקזו מי גשמים רבים והוא נלכד עם מכוניתו בתוך המים והיה חשש כי יטבע. צוות כבאים שהוזעק למקום פעל לחלץ את קליין.

רס"ר אילון זינגר הגיע למכונית בשחייה, הוציא את זינגר מתוך הרכב והעביר אותו לגג המכונית, עד שצוות כבאים עם סירה הוציאו את השניים מחוץ למעבר המוצף. קליין הובהל לבית החולים רמב"ם כשהוא סובל ממכת קור. חום גופו ירד ל-33 מעלות, ואחרי שהתאושש נפגש עם זינגר.

"טוב שאתה באת בשחייה ואחר כך על הסירה והרמת אותי מעל גובה המים שאני לא אטבע. אתה היית המלאך שלי במקרה הזה" הודה לו קליין.

עוד בוואלה! NEWS:
אחרי נתק של 46 שנים: נשיא צ'אד יגיע היום לביקור היסטורי בישראל
מפקד חטיבה בגבול לבנון: לשקול את חיסול נסראללה
פרסום ראשון: קטאר בוחנת מחדש את העברת מזוודות הכסף לרצועה

מפגש בין נהג ההסעות אריה קליין שנתקע במנהרה מוצפת בחיפה  לכבאי המחלץ אילון זינגר, במיון רמב"ם, נובמבר 2018. דוברות רמב"ם, מערכת וואלה! NEWS
היית המלאך שלי". קליין ורס"ר זינגר בבית החולים/מערכת וואלה! NEWS, דוברות רמב"ם

אחרי שזינגר דרש בשלומו של קליין ביקש להבין מדוע נסע עם המכונית לתוך המעבר המוצף. קליין השיב כי לא היה סימן שהצביע על סכנה, כפי שמקובל במקרים כאלו. "אני מאשים את העירייה. זו כבר הפעם השנייה שבן אדם כמעט טובע במנהרה הזאת ואחד כבר מת במנהרה הזאת לפני כשנה וחצי ואם אתה לא היית, גם אני הייתי טובע במנהרה הזאת. אתה היית המלאך אבל זו טעות של העירייה".

מעירית חיפה נמסר בעקבות המקרה: "העירייה התקינה מערכת המתריעה על עליית מפלס המים במנהרה ומפעילה האופן אוטומטי משאבות השואבות את המים מהמנהרה במקרה של הצפה. מערכת ההתראה וערנות אנשי המוקד המבצעי בעיריית חיפה וכוחות ההצלה שהגיעו למקום דקות ספורות לאחר התרעת המערכת הם שהביאו לאיתורו המהיר של הרכב וחילוץ הנהג ללא פגע.

סגירת המנהרה מתבצעת על פי תחזית השירות המטארולוגי. בהתאם לתחזית זו נחסמה המנהרה בלילה שבין חמישי לשישי. המנהרה נפתחה לאחר שמזג האוויר התייצב. במהלך יום שבת לא התקבלה כל התראה על מזג אוויר או כמות משקעים חריגה, כמו כן לא נצפו ענני גשם במכ"ם הגשם".

עוד באותו נושא

דרמה בחיפה: נהג רכב הסעות חולץ ממנהרה תת קרקעית שהוצפה

לכתבה המלאה
מפגש בין נהג ההסעות אריה קליין שנתקע במנהרה מוצפת בחיפה  לכבאי המחלץ אילון זינגר, במיון רמב"ם, נובמבר 2018. דוברות רמב"ם, מערכת וואלה! NEWS
אריה קליין ואילון זינגר. בית החולים רמב"ם, היום/מערכת וואלה! NEWS, דוברות רמב"ם

המנהרה הוצפה בתוך דקות כתוצאה משבר ענן מקומי במהלכו ירדה כמות גדולה מאוד של משקעים בפרק זמן קצר ביותר. יצוין כי בהתאם לנוהל אותו מפעילה העירייה כל המנהרות נבדקות באופן קבוע בעת ירידת גשמים ובמסגרת זו נבדקה גם מנהרת חלוצי התעשייה כ- 10 דקות לפני האירוע המדובר ונמצאה תקינה".

לפני שנתיים טבע למוות באותו מקום יוסף קילינסקי, בן 74, מקרית אתא, שנכנס עם מכוניתו למעבר שהוצף במי גשמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully