וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היינו אמורים לחגוג את יום הולדתה אתמול": חשש לחיי נעדרת מת"א

24.11.2018 / 18:16

נגה יצחק, בת ה-34 נעדרת ארבעה ימים ובמשטרה קיים חשש לחייה לאחר שלא הגיעה לעבודה. "ביום רביעי דיברנו בטלפון והיא היתה במצב רוח טוב", סיפר אביה לוואלה! NEWS. "לא היה כל סימן להיעדרות שלה ולכן אנחנו חוששים מאוד"

נגה יצחק, נעדרת מתל אביב. ללא, מערכת וואלה! NEWS
הנעדרת נגה יצחק מתל אביב/מערכת וואלה! NEWS, ללא

המשטרה מבקשת את עזרת הציבור בחיפושיה אחרי נגה יצחק, בת 34 מתל אביב שנעדרת מביתה מאז יום רביעי השבוע. יצחק נראתה לאחרונה השבוע בשעות הבוקר המוקדמות ברחובות גבעתיים. מהמשטרה נמסר כי קיים חשש כבד לחייה.

"אנחנו מחפשים את נגה ברחובות כבר שלושה ימים", סיפר לוואלה! NEWS רון, אביה של נגה. "אני לא בטוח שנמצא אותה ברחוב, אני מקווה שהיא נמצאת באיזה בית חם. היא היתה אמורה להגיע ביום רביעי ב-11:00בצהריים למקום העבודה שלה בקריית עתידים אבל היא לא הגיעה. מאז הטלפון שלה מנותק ואנחנו לא יודעים היכן היא".

לדבריו, "אתמול היינו אמורים לחגוג את יום ההולדת שלה. ביום רביעי דיברנו בטלפון והיא היתה במצב רוח טוב. אני והיא הרבנו לדבר והיא שיתפה אותי בהכול. לא היה כל סימן להיעדרות שלה ולכן אנחנו חוששים מאוד. המשטרה הזעיקה הרבה כוחות וקצינים והם סורקים את כל אזור צפון תל אביב. עכשיו הקמנו חפ"ק חיפושים עם מתנדבים ואנחנו מקווים שיגיעו לסייע בחיפושים, הוסיף האב.

בעקבות העדרותה של יצחק, המשטרה פרסמה את תיאורה ופנתה לציבור לסייע באיתורה. ליצחק שיער שטני, גובהה הוא 1.57 מטר, צבע עורה בהיר והיא בעלת מבנה גוף בינוני. עיניה כחולות ועל שוק רגלה קעקוע גדול בנוסף לעגיל פירסינג מעל השפה עליונה. לא ידוע מה לבשה באותו היום, אך נמסר כי היא נשאה על גבה תיק גב אפור. כל היודע דבר על מקום המצאה או מידע שעשוי לסייע באיתורה, מתבקש להתקשר למוקד 100 של המשטרה או לתחנת משטרת תל אביב צפון בטלפון: 03-7697444.

עוד בוואלה! NEWS:
דיווח: חמאס חשף את אמצעי הריגול של הכוח הישראלי המיוחד
הירי לעבר מתקני שב"ס: המשטרה עצרה שני חשודים נוספים בנתב"ג
רצח העיתונאי הסעודי: בית הנבחרים יחקור את תגובת טראמפ

  • עוד באותו נושא:
  • נעדרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully