וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפגן הכוח של צביקה ברוט: תושבים ושרים בחגיגת הניצחון בבת ים

21.11.2018 / 10:45

ברוט, שנבחר לראשות העיר בת ים, הבטיח בין תמונות הסלפי עם תומכיו לבין הברכות מרבני העיר לבצע "שינויים רבים ונפלאים". אל כנס הניצחון החגיגי שקיים הגיעו אלפיים תושבים, חברי כנסת וכמעט כל השרים ממפלגת השלטון - מלבד נתניהו, שתמך ביריבו. גם השר גדעון סער השתתף

מערכת וואלה!

בזמן שראשי הערים שנבחרו בבחירות המקומיות עסוקים בבניית הקואליציה ובנוכחות באירועים העירוניים המשמימים, ראש העיר הנבחר של בת ים, צביקה ברוט, הראה אתמול (שלישי) שהוא נהנה מכל רגע וחגג את ניצחונו עם אלפיים תושבים, חברי כנסת ושרים באירוע בסימן "תודה לליכוד" שהתקיים באולם SUNSET שבעיר. היחיד שחסרונו הורגש באירוע היה ראש הממשלה בנימין נתניהו, שבמערכת הבחירות המקומית הימר על הסוס הלא נכון והביע את תמיכתו בראש העיר היוצא יוסי בכר, חבר ליכוד אף הוא, שלא קיבל את תמיכת המפלגה והשרים האחרים. נתניהו לא התנצל בפני ברוט, אך התקשר לברך אותו על ניצחונו כבר באותו הערב.

למרות היעדרותו של ראש הממשלה, בכנס הניצחון ניתן היה למצוא פוליטיקאי בכל נקודה שאליה ניתן היה לזרוק אבן בחדר, בהם חברי כנסת ושרי הממשלה שהגיעו כדי לשאת מילות ברכה לכבוד בחירתו של ברוט בליווי הזמר המזרחי שהופיע בפני המשתתפים. בין היתר הגיעו ישראל כץ, חיים כץ, זאב אלקין, גילה גמליאל, גדעון סער, דוד ביטן, דוד אמסלם, צחי הנגבי, יובל שטייניץ ויולי אדלשטיין. בנוסף אליהם, הגיעו גם חברים ב"כולנו", שדואגים להגיע לכל אירוע שבו יש חברי מרכז ליכוד, השרים אלי כהן ויואב גלנט. עולה השאלה מדוע אכפת כל כך לממשלה שלמה ממערכת הבחירות העירונית בבת ים, עד כדי הענקת תמיכה פומבית לברוט - והליכה נגד נתניהו.

עוד בוואלה! NEWS:
"משחק האומץ" של רוי נגמר באסון: "טלטלה גדולה לבית הספר"
הח"כית שיצאה מאשפוז, והשר שביטל טיסה: לחץ בקואליציה לקראת ההצבעות
עומר אדם והקרב עם ח"כ ביטן: השבוע של ראש עיריית ראשל"צ החדש

חגיגות הניצחון של ראש עיריית בת ים צביקה ברוט בנוכחות שרי וחברי כנסת מהליכוד 21 בנובמבר 2018. משה כהן, מערכת וואלה! NEWS
בכירי הליכוד וצביקה ברוט. אתמול בבת ים/מערכת וואלה! NEWS, משה כהן

השר לשעבר גדעון סער, יריבו של נתניהו, ניצל את שעת הכושר שבה הודיע האחרון על תמיכה בבכר ומיהר להצטלם עם ברוט. בנאומו בכנס הניצחון הוא בירך: "שאלו אותי: למה כל כך אכפת לך מבת ים? הסיבה הראשונה - כי פה גדלה אשתי גאולה אבן, וקיבלתי מהעיר הזאת דבר כל כך טוב, צריך לדעת להחזיר. הסיבה השנייה החשובה היא החברות. אנחנו הולכים בדרך, אנחנו חברים לדרך של תנועת הליכוד ואנחנו חברים גם באופן אישי עם ששון אליהו (יו"ר סניף הליכוד בבת ים, ד"י), ועם ראש העיר החדש שלכם צביקה ברוט".

סער הוסיף כי "הניצחון הזה של צביקה שיהיה ראש עיר מדהים, ישר דרך, דינמי, עם ראש פתוח ורצון להצליח, הוא ניצחון של הרצון לשינוי, הוא הניצחון של התקווה, והוא הניצחון של החברות. וכך בת ים חוזרת לליכוד והליכוד לבת ים. כשם שהיינו לצד צביקה, כל החברים שנמצאים כאן וגם החברים שנמצאים על הבמה הזאת, אנחנו נהיה לצדך כדי לעזור לך להצליח עבור העיר הזאת ועבור תושבי בת ים".

מבחינת השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל, שאמנם הגיעה באיחור אך דאגה לעשות סלפי עם כל התושבים, ראש הממשלה לא עשה טעות ותמיכתו בבכר היא היסטוריה נשכחת. בשיחה עם וואלה! NEWS היא אמרה: "באנו לברך את צביקה ולאחר לו בהצלחה. היה פה מפגן גדול של שרי הליכוד. בת ים היא עיר מרכזית באזור עם פוטנציאלי גדול. נכון, ראש הממשלה לא תמך בו, אבל צביקה הוא איש ליכוד, אני מניחה שעכשיו הוא יאחד את השורות. ביום שאחרי הבחירות זה כבר לא רלוונטי מי תמך במי, מה זה משנה?".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

סער: "בת ים חוזרת לליכוד"

בדבריו התייחס ברוט לדיור לזוגות צעירים ועל הורדת מחירי הארנונה, והודה לתושבים על המלחמה שנלחמו עבורו ברחובות: "אני בשבוע של שלבים מתקדמים להכנה לקראת כניסתי לתפקיד. השינויים הם רבים ונפלאים. אני מתייחס לתפקיד הזה בחרדת קודש ומתכוון להיות ראוי לאמון שקיבלתי מהתושבים ובעיקר המאמץ הגדול שאתם הפעילים עשיתם, כל אחד ואחת מכם תרם המון למאמץ המשותף להצלחה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סער וברוט, אתמול/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי הנאומים התחילו הריקודים והתושבים עלו בזה אחר בזה כדי להצטלם עם השרים ועם ראש העיר הנבחר, בטרם הוא עזב הכל ורץ החוצה עם המאבטחים. "רבני העיר מחכים לי בכניסה. הם באו לברך אותי", הסביר. "הם לא יכולים להיכנס פנימה, לא יודע למה, אולי בגלל נשים או בגלל האלכוהול". רבני העיר בירכו את ברוט להצלחתו ושרו שירים לכבוד ניצחונו. בהמשך חזרו התושבים לחבק ולנשק אותו. לצד המחמאות, הגיעו גם הבקשות - החל מבעלי מלונות שקיבלו צווים מראש העיר הקודם ועד לתושבות שמתלוננות על מטרד הציפורים, ולכולם הוא השיב: "אני רוצה לעזור לכם, אבל לא עכשיו, יש לי עוד 21 יום עד הכניסה לתפקיד".

המזכירה של נתניהו התקשרה להתנצל שלא יוכל להגיע לבר מצווה

בינתיים, גם אחותו שרי ובנה הצטלמו עם ראש העיר החדש. לדבריהם, כבר מילדות הם ידעו שברוט נועד להיות פוליטיקאי. "אנחנו חמישה אחים ומאוד התרגשנו. לא הופתענו בכלל שכל שרי הממשלה הגיעו. צביקה הוא אדם של אנשים. יש לו יכולת אסטרטגית להסתכל מלמעלה וגם להתחבר לכל אדם", אמרה.

אמו של צביקה, טובה, אמרה כי היא ידעה שבנה יגיע לפוליטיקה כבר מגיל קטן: "תשאלי את המטפלת שלו. עוד כשהוא היה בבית הספר הוא היה הדובר של הכיתה, ארגן הפגנות בעיר ודאג להזמין עיתונאים. בבר מצווה שלו בירכו אותו, נשיא המדינה עזר ויצמן שלח לו ספר. פעם אחת המזכירה של נתניהו, שהיה אז חבר כנסת, התקשרה אליי להגיד לי שהוא מתנצל שהוא לא יכול להגיע אבל שהוא ישלח מתנה". האם הוסיפה כי "העיר בת ים חשובה לו. הוא עזב תפקידים רציניים בשביל זה. אם הוא ילך לפוליטיקה הארצית - הוא לא יסתפק בתפקיד שר".

חגיגות הניצחון של ראש עיריית בת ים צביקה ברוט בנוכחות שרי וחברי כנסת מהליכוד 21 בנובמבר 2018. משה כהן, מערכת וואלה! NEWS
"בת ים חשובה לו". קהל התומכים של ברוט באירוע/מערכת וואלה! NEWS, משה כהן

בשיחה עם וואלה! NEWS אמר ברוט כי "ההרגשה היא מדהימה, למרות העייפות ותחושת החלום שרופפת אותנו, אני מרגיש את כובד האחריות שמוטלת על כתפיי". הוא הוסיף כי ראש העיר היוצא יוסי בכר התקשר לברך אותו על זכייתו למרות הדם הרע ביניהם: "הוא פרגן מאוד. היו לנו שורה של פגישות. הוא פורש מהחיים הפוליטיים. ניסיתי לשכנע אותו להישאר במועצת העיר, אבל ללא הצלחה. כעת הוא מנסה לסייע לי".

על השאלה איך הוא מתמודד עם הבקשות הפרטניות של תושבי העיר השיב: "אני עונה לכולם שרק אחרי שאכנס לתפקיד אוכל לעזור להם ומבטיח שכל התושבים יקבלו מענה מצוות ראש העיר לחיוב או לשלילה, מה שלא היה פה עד עכשיו. אני תמיד אנסה לתת תשובה, בעיקר לבעלי עסקים ולמלונאים בעיר. הם החמצן של העיר הזאת". על ראש הממשלה אמר: "ביבי לא התנצל אבל התקשר בליל הבחירות ובירך אותי, הוא אומר לי שהבאתי הישג ענק".

עצה מקינסטליך

ברוט, בן 38, היה בעבר עיתונאי בגל"צ ובידיעות אחרונות. בשנים האחרונות הוא שימש כיועץ אסטרטגי של חברות שונות. הוא התייחס גם לחייו האישיים. "הרבה מהתושבים מנסים לשדך לי מישהי", אמר. "קיבלתי ים של מעטפות. לא צ'קים ומתנות: מעטפות של הורים עם תמונות שרוצים להכיר לי את הבנות שלהם. זה כנראה חלק מהתפקיד. ההורים יחכו שלושה חודשים, קודם אכנס לתפקיד ואז אתפנה לזוגיות".

לדבריו הוא כבר קיבל עצות מראש העיר השכן, רז קינסטליך, שניצח בראשון לציון ואמר לו בפגישה שנערכה בביתו: "יש לך חודשיים להיכנס לעניינים ותשעה חודשים להכיר את האחת".

בינתיים, ברוט עסוק ורק היום נותרו בטלפון שלו 956 הודעות שהוא לא הספיק לענות עליהן ואלפיים מיילים. עתה עומדת בפניו משימת הרכבת הקואליציה וצוות חדש כדי להתחיל את העבודה כראש העיר החדש של בת ים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully