וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיגוע בהר גילה: גבר נפצע קל מדקירה בסמוך לירושלים; התוקף נמלט

גבר נכנס לחנות בבית ג'אלא שבהר גילה ונדקר בפניו. צוותי מד"א פינו אותו במצב קל לבית החולים שערי צדק. החשוד נמלט וכוחות ביטחון פתחו במצוד אחריו. במשטרה מעריכים כי מדובר בפיגוע דקירה על רקע לאומני. תיעוד הפיגוע

אתר רשמי
אזרח ישראלי נדקר בכפר אל-וולג'ה סמוך להר גילה 20 בנובמבר 2018. קרדיט: הצלה ללא גבולות, מערכת וואלה! NEWS
כוחות החילוץ בזירת הפיגוע, היום/מערכת וואלה! NEWS, קרדיט: הצלה ללא גבולות

אהרן הלר, אזרח ישראלי בשנות ה-30 לחייו, נפצע היום (שלישי) באורח קל בפניו בפיגוע דקירה בכפר הפלסטיני בית ג'אלא שסמוך להר גילה. צוות מד"א שהגיע למקום העניק להלר טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים שערי צדק בירושלים. על פי החשד, הפצוע נכנס לחנות בכפר, שם הותקף. כוחות צה"ל ומג"ב פתחו במצוד אחר הדוקר.

איהב עליאן וזכי יהב, פרמדיקים שהגיעו למקום, סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 30 בהכרה מלאה מתהלך וסובל מפציעה בפנים, יחד עם כוח רפואה של צה"ל הענקנו לו טיפול ראשוני שכלל חבישות ועצירת דימומים והוא פונה לבית החולים כשמצבו קל, אנשים במקום סיפרו שהוא הותקף ככל הנראה ברגע שנכנס למכולת שבמקום".

עוד בוואלה! NEWS:
"החרם יחזק אותנו": משכירי הבתים בשומרון לא מפחדים מ-Airbnb
בן 11 נפל מחלון הקומה ה-12 בקריית ים בזמן משחק; מצבו אנוש
פעילי מחאת הנכים חסמו מסילה בשרון: שיבושים בתנועת הרכבות

אזרח ישראלי נדקר בכפר אל-וולג'ה סמוך להר גילה 20 בנובמבר 2018. קרדיט: הצלה ללא גבולות, מערכת וואלה! NEWS
כוחות החילוץ בזירת הפיגוע, היום/מערכת וואלה! NEWS, קרדיט: הצלה ללא גבולות

הפצוע אהרן הלר סיפר על התקרית מבית החולים: "עצרתי בחנות לקנות שתייה, וכשיצאתי מהחנות ארב לי מחבל ליד האוטו והתחיל לדקור אותי עם סכין בפנים. הוא תפס אותי ביד שמאל שלו ודקר אותי. ניסה להרוג אותי, נאבקתי בו והצלחתי להיפטר ממנו. ברחתי פנימה לתוך החנות. נס שהוא לא הצליח לפגוע בי באמת".

הלר ממשיך, "הוא ניסה להיכנס אחרי לחנות, אבל לא הצליח. זרקתי עליו חפצים, סגרתי את עצמי בחנות והתקשרתי למשטרה". הוא הוסיף, "שמעתי שמנסים לספר שזה פלילי ולא לאומני, אני לא מצליח להבין מה הם חושבים, אני לא מכיר את המקום שם, זה לא מישהו שמכיר אותי".

ביום רביעי האחרון נפצעו באורח קל ארבעה שוטרים במהלך פיגוע דקירה בתחנת המשטרה עוז בארמון הנציב שבדרום-מזרח ירושלים. בשעה 22:30 לערך המחבל טיפס על גדר התחנה כשעליו סכין, והצליח להיכנס. שוטרי מג"ב שהיו במקום הבחינו בו, והחלו במאבק שכלל ירי, ובמהלכו שוטר כבן 50 נדקר ושוטר כבן 30 נפצע מהירי. שניהם נפצעו באורח קל. שוטרים אחרים שהיו במקום השתלטו על המחבל, ושניים מהם נפצעו במהלך המאבק. המחבל נפצע באורח קשה.

(עדכון ראשון: 16:05)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully