וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הציע טרמפ לקטינה - ואנס: תושב הדרום מואשם בחטיפת בת 16

19.11.2018 / 13:43

לאחר ויכוח עם חבריו בפארק בבאר שבע, הבטיח חליל רביעה לקטינה שיסיע אותה לביתה, אך במקום זאת הוביל אותה לשטח פתוח בשגב שלום שם אנס והיכה אותה. הפרקליטות הגישה נגדו כתב אישום וביקשה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים

מזרקה סיטי פארק בבאר שבע. באדיבות: עיריית באר שבע,
הבטיח כי יסיע אותה לביתה. פארק באר שבע/באדיבות: עיריית באר שבע

פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד חליל רביעה, תושב הדרום בן 33, בגין עבירות של אינוס, חטיפה ומעשים מגונים שביצע כלפי קטינה בת 16. עוד ביקשה הפרקליטות לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד רננה לוי, ב-15 בספטמבר אירע ויכוח בין הקטינה ודודתה לחבריו של הנאשם ששמעו מוזיקה רועשת בפארק ליד ביתה בבאר שבע, בסמוך לחצות. השתיים ביקשו מהם להנמיך את המוזיקה, והוויכוח החל להתלהט. רביעה, שהיה עד לוויכוח, פנה אל הקטינה והציע להסיע אותה לביתה ברכבו. היא הסכימה, נכנסה לרכב והתיישבה בכיסא הנוסע בסמוך לרביעה שנהג ברכב ומאחור ישב חברו.

עוד בוואלה! NEWS
היועמ"ש והרמטכ"ל נגד בנט: "הפרקליטות הצבאית - חלק מעוצמתנו"
"עשרות ילדים יכלו למות כאן": החיסול ליד גדר בית הספר בחולון
תאונת דרכים קטלנית: גבר נהרג בהתנגשות בין אוטובוס למכונית בצפון

הרוג ופצועים בתקרית ירי בשגב שלום, 26 ביוני 2017. חטיבת דובר המשטרה
אנס אונה בשטחים פתוחים. שגב שלום/חטיבת דובר המשטרה

מיד לאחר כניסה לרכב, נעל הנאשם את הדלתות הוריד את חברו בביתו ובמקום לשים אותה בביתה המשיך עם הקטינה לשטח פתוח ומבודד סמוך לשגב שלום. הנאשם עצר את הרכב, יצא ממנו לשוחח בטלפון וכאשר חזר לרכב, אנס את הקטינה וביצע בה מעשים מגונים בכוח, תוך כדי שהתעלם מכך שבכתה והתחננה שהוא יפסיק. הקטינה התנגדה למעשיו של הנאשם והיכתה בידה על חלון הרכב - בתגובה, רביעה סטר על פניה. לאחר המקרה, הנאשם החזיר את הקטינה לביתה בבאר שבע בסמוך לשעה 04:00 לפנות בוקר.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully