וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עשרות ילדים יכלו למות כאן": החיסול ליד גדר בית הספר בחולון

תלמידי בית הספר היסודי "עתידים" בעיר הגיעו לעוד יום לימודים שגרתי אך זמן קצר לאחר מכן שני גברים על אופנוע ירו למוות בגבר שישב ברכב פרטי בסמוך. רכבו של ההרוג, בן ה-40 המוכר למשטרה, המשיך בנסיעה ונתקע בעמוד בכניסה לבית הספר. 10 ילדים לקו בחרדה

מערכת וואלה!

"אם העמוד לא היה עוצר אותו זה היה נגמר אחרת, עשרות ילדים יכלו למות", אמר הבוקר (שני) אלי אלשיך יו"ר ועד ההורים של בית הספר "עתידים" בחולון, לידו אירע חיסול ברחוב ההסתדרות בעיר. סמוך לשעה 9:00 שני גברים על אופנועים ירו למוות בגבר כבן 40 המוכר למשטרה. מיד לאחר הירי החשודים נמלטו.

כתוצאה מהמקרה 10 תלמידים לקו בהתקף חרדה, קיבלו טיפול רפואי מצוותי מד"א ושבו ללימודים. צוותים של השירות הפסיכולוגי העירוני הגיעו לבית הספר ושוחחו עם התלמידים.

חני, עדת ראייה שעובדת בעיתון השקמה שחזרה, "הגעתי לעבודה, ישבתי עם חברה במדרגות מחוץ לעסק לעשן סיגריה של בבוקר, ואז שמענו בין שבע לשמונה יריות. מי שעשה את זה הגיע לחסל, מפחיד". אסתר, סייעת מבית הספר הוסיפה: "אם החבר של המחוסל לא היה פוגע בעמוד ונעצר, עשרות ילדים היו מתים כאן".

עוד בוואלה! NEWS
בנט ושקד לא מתפטרים: מסירים את כל דרישותינו, רוצים להאמין לנתניהו
"המשפחה שיתפה איתו פעולה": בג"ץ ידון בהריסת ביתו המחבל מברקן
תאונת דרכים קטלנית: גבר נהרג בהתנגשות בין אוטובוס למכונית בצפון

זירת הרצח בחולון. פיקוד מרכז, מערכת וואלה! NEWS
פגיעת הרכב בעמוד. זירת הירי בחולון, הבוקר/מערכת וואלה! NEWS, פיקוד מרכז

"כשהגענו למקום ראינו רכב על המדרכה ובתוכו ישב גבר כבן 40 עם פצעי ירי בגופו", סיפרה פאראמדיקית מד"א נעמי צבי. "ביצענו לפצוע בדיקות רפואיות, אך הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום. בנוסף טיפלנו במספר ילדים מבית ספר סמוך שלקו בהתקף חרדה".

"חווינו אירוע קשה בבית הספר תלמידים חוו ירי של פושעים, ניצלו כולם בנס. זה מזל", אמר אלי אלשיך יו"ר ועד ההורים של בית הספר. "פעלנו במהירות להכניס את התלמידים פנימה. למזלנו הרוצח ירה לתוך הרכב ולא במפוזר. זה חמור ביותר והמשטרה צריכה לטפל בפושעים האלה שיורים ליד בתי ספר וליד הילדים".

המשטרה פתחה בחקירת המקרה והלימודים בבית הספר המשיכו כסדרם.

עוד באותו נושא

חיסול בחולון: גבר כבן 40 נורה למוות במרכז העיר

לכתבה המלאה
רצח בחולון. מקור אמין, מערכת וואלה! NEWS
כוחות משטרה חוסמים את כביש ההסתדרות בחולון, הבוקר/מערכת וואלה! NEWS, מקור אמין
  • עוד באותו נושא:
  • חולון
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully