וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיסול בחולון: גבר כבן 40 נורה למוות במרכז העיר

הגבר שהה ברכבו הפרטי ברחוב ההסתדרות, אופנוע ועליו שני חשודים ירו לעברו. הגבר נפצע אנושות מהירי ולאחר זמן קצר נקבע מותו. החשודים נמלטו מהמקום. ההרוג מוכר למשטרה בתחום הסמים. כתוצאה מהירי שהיה סמוך לבית ספר 10 תלמידים לקו בחרדה וטופלו במקום

מערכת וואלה!
רצח בחולון. מקור אמין, מערכת וואלה! NEWS
חשד לחיסול. זירת הירי בחולון, היום/מערכת וואלה! NEWS, מקור אמין

גבר כבן 40 נורה היום (שני) למוות לאחר ששני חשודים על אופנועים ירו בו מטווח קצר ברחוב ההסתדרות בחולון. הגבר נפצע אנושות ולאחר זמן קצר נקבע מותו. החשודים נמלטו מהמקום.

מחקירה ראשונית עולה כי האופנוענים נסעו אחרי הגבר ובשלב מסויים נצמדו אליו וירו. ההרוג מוכר למשטרה בתחום הסמים ועבירות אחרות. החוקרים מתחקים אחר מצלמות האבטחה במסלול נסיעתו הבוקר וכן מבצעים פעילות טכנולוגית. המשטרה חסמה את הכביש לשני הכיוונים. שוטרים במקום מכווינים את התנועה.

כתוצאה מהירי 10 תלמידים בבית הספר "עתידים" הסמוך לקו בהתקף חרדה, קיבלו טיפול רפואי מצוותי מד"א ושבו ללימודים. צוותים של השירותי הפסיכולוגי העירוני הגיעו לבית הספר ושוחחו עם התלמידים. הלימודים ממשיכים להתקיים כסדרם.

עוד בוואלה! NEWS
לקראת הצהרת בנט ושקד: לחץ מצד רבנים למנוע התפטרות מהממשלה
המופע של נתניהו: בנט ושקד מתרגשים מהסיבות הלא נכונות
מחאת תושבי עוטף עזה נמשכת: "נמאס לחיות בחוסר ביטחון"

זירת הרצח בחולון. מערכת וואלה! NEWS
זירת הירי בחולון, היום/מערכת וואלה! NEWS

חני, עדת ראייה שעבודת בעיתון השקמה שחזרה, "הגעתי לעבודה, ישבתי עם חברה במדרגות מחוץ לעסק לעשן סיגריה של בבוקר, ואז שמענו בין שבע לשמונה יריות. מי שעשה את זה הגיע לחסל, מפחיד". אסתר, סייעת מבית הספר הוסיפה: "אם החבר של המחוסל לא היה פוגע בעמוד ונעצר, עשרות ילדים היו מתים כאן".

"כשהגענו למקום ראינו רכב על המדרכה ובתוכו ישב גבר כבן 40 עם פצעי ירי בגופו", שחזרה פאראמדיקית מד"א נעמי צבי. "ביצענו לפצוע בדיקות רפואיות, אך הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום. בנוסף טיפלנו במספר ילדים מבית ספר סמוך שלקו בהתקף חרדה".

"חווינו אירוע קשה בבית הספר תלמידים חוו ירי של פושעים, ניצלו כולם בנס. זה מזל", אמר אלי אלשיך יו"ר ועד ההורים של בית הספר. "פעלנו במהירות להכניס את התלמידים פנימה. למזלנו הרוצח ירה לתוך הרכב ולא במפוזר. זה חמור ביותר והמשטרה צריכה לטפל בפושעים האלה שיורים ליד בתי ספר וליד הילדים".

זירת הרצח בחולון. פיקוד מרכז, מערכת וואלה! NEWS
זירת הירי בחולון, היום/מערכת וואלה! NEWS, פיקוד מרכז
  • עוד באותו נושא:
  • ירי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully