וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצל מכתבים מכפישים שנשלחו: ועדת גולדברג תדון במינוי אדרי למפכ"ל

17.11.2018 / 22:28

לאחר שמכתבים אנונימיים נשלחו לוועדה למינויים בכירים, ובהם טענות על תפקוד לקוי במשטרה, יתייצב המפכ"ל המיועד בפני הוועדה. "יש גורמים במשטרה שמנסים לטרפד את המינוי בכל דרך כולל השמצות ומכתבים אנונימיים", אמר גורם במשטרה

צילום: יותם רונן, עריכה: איתי עמרם

הוועדה למינויים בכירים תתכנס מחר בבוקר (ראשון) ותדון במועמדותו של ניצב בדימוס משה (צ'יקו) אדרי לתפקיד מפכ"ל המשטרה. אדרי צפוי להופיע בפני הוועדה. בימים האחרונים, נשלחו מכתבים אנונימיים לוועדה וללשכת המפכ"ל, ובהם סיפורים על תפקודו של אדרי במשטרה. "לצערנו יש גורמים במשטרה שמנסים לטרפד את המינוי בכל דרך כולל השמצות ומכתבים אנונימיים", אמר גורם במשטרה.

השר לביטחון פנים גלעד ארדן המליץ בתחילת החודש לראש הממשלה בנימין נתניהו על אדרי כמועמדו לתפקיד מפכ"ל המשטרה הבא, שיחליף את רוני אלשיך. אלשיך אמור לסיים את תפקידו בדצמבר.

לקריאה נוספת:
מהישיבה בקריות לצמרת המשטרה: סיפורו של השוטר מס' 1
המנצח של השבוע: סינוואר הוא מי שבאמת הפיל את ממשלת נתניהו
אחרי שנה: אותרה הצוללת הארגנטינאית שטבעה עם 44 אנשי צוות

ניב משה צ'יקו אדרי 7 ביוני 2017. ראובן קסטרו
ניצב בדימוס משה אדרי/ראובן קסטרו

"ניצב בדימוס משה אדרי ניחן ביכולות פיקודיות מרשימות ומוכחות יחד עם ניסיון רב-שנים במגוון גדול של תפקידים במשטרת ישראל ובבקיאות רבה באתגרים העומדים בפני המשטרה בשנים הבאות. כל אלה עושים אותו למועמד המתאים ביותר", אמר השר ארדן.

ראש הממשלה בירך על המינוי ואמר כי זהו מינוי "ראוי, אדרי הוא קצין טוב ומנוסה". אלשיך הודיע כי יסייע בידי המפכ"ל הנכנס ככל שיידרש, על מנת לאפשר לו כניסה חלקה לטובת אזרחי מדינת ישראל, שוטרי וקציני הארגון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully