וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט לנתניהו: "ההרתעה נשחקה, אני צריך להיות שר הביטחון"

15.11.2018 / 16:06

לאחר התפטרות ליברמן, בבית היהודי הציבו אולטימטום ודרשו את תיק הביטחון ולא - יקראו לפיזור הכנסת והליכה לבחירות. בנט אמר כי ביקש מראש הממשלה את תפקיד שר הביטחון. "ללא קבלת אחריות על הביטחון ההרתעה תמשיך להישחק"

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: איתי עמרם וניב מעוז

שר החינוך נפתלי בנט אמר היום (חמישי) כי ביקש מראש הממשלה בנימין נתניהו את תפקיד שר הביטחון לאחר התפטרותו של אביגדור ליברמן. "ישראל ניצבת באחת התקופות המורכבות והמסוכנות שלה", אמר בנט. "הדבר הכי מסוכן למדינת ישראל הוא שהתחלנו לחשוב שאין פתרון לטרור, למחבלים, לטילים -אבל יש פתרון. כישראל תרצה לנצח, ננצח".

לדבריו, ההתרעה הישראלית נשחקה וללא קבלת אחריות על הביטחון ההרתעה תמשיך להישחק, "חמאס ימשיך שלא לפחד מאיתנו". עוד הוסיף בנט בכנס של מערכת החינוך ברמת גן כי "כשר ביטחון אני מתכוון להביא חדשנות, יצירתיות ורוח לחימה. לשבור קבעון מחשבתי של עשרות שנים. כמו ב'צוק איתן', אני מתכוון לדאוג שהתכניות שלי יבוצעו".

הוא לא התייחס בדבריו לאולטימטום שהציבה מפלגתו לקבלת התפקיד או לפרישתה מהממשלה, שלמעשה תביא לפירוקה. הוא ונתניהו אמור להיפגש מחר.

עוד בוואלה! NEWS
הגישה לבג"ץ תצומצם? ההערה של בית המשפט ששימחה את השרה שקד
לאור התפרצות החצבת: נאסרה כניסת ילדים לביה"ח מעיני הישועה
אחרי שהתפטר: השרים יצביעו על הצעת ליברמן לפוליגרף לקבינט

נפתלי בנט במהלך כנס השקת הנושא השנתי של מערכת החינוך לשנת תשע?ט, מרכז וואהל, רמת גן 15 בנובמבר 2018. מגד גוזני, חדשות "הארץ", מערכת וואלה! NEWS
דורש את תיק הביטחון. בנט, הערב/מערכת וואלה! NEWS, מגד גוזני, חדשות "הארץ"

מוקדם יותר היום שר האוצר משה כחלון ושר הפנים אריה דרעי אמרו בפגישות עם נתניהו כי צריך ללכת לבחירות מהר ככל האפשר. "במצב הנוכחי הדבר הנכון ביותר עבור אזרחי ישראל וכלכלת ישראל הוא ללכת לבחירות", אמר כחלון.

שר הביטחון ליברמן הגיש הבוקר את מכתב התפטרותו מהתפקיד ובעוד כיומיים עדין לסיים את תפקידו. לפי ההערכה הרווחת בקואליציה נתניהו אינו צפוי להיענות לאולטימטום של בנט וגוברים הסיכויים להקדמת הבחירות, אך גורמים בסביבת נתניהו אמרו כי ההחלטה תתקבל ככל הנראה רק במהלך סוף השבוע.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
פרידת פורום המטה הכללי משר הביטחון 15 בנובמבר 2018. דובר צה"ל, מערכת וואלה! NEWS
ליברמן בטקס הפרידה במשרד הביטחון עם הרמטכ"ל, היום/מערכת וואלה! NEWS, דובר צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully