וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאור התפרצות החצבת: נאסרה כניסת ילדים לביה"ח מעיני הישועה

15.11.2018 / 15:03

המרכז הרפואי בבני ברק הודיע כי לאור התפרצות המחלה, לא תאושר כניסת ילדים לבית החולים למעט לטיפול רפואי. הנחיית בית החולים יוצאת אחרי פרסום על כניסת אב למקום עם ילד חולה במחלה

אתר רשמי

המרכז הרפואי מעיני הישועה בבני ברק הודיע היום (חמישי) שלא יאשר כניסה לילדים לבית החולים למעט לטיפול רפואי זאת בשל התפרצות מחלת החצבת.

בהודעה שפרסם בית החולים נאמר כי "לאור התפרצות מחלת החצבת בדגש על ילדים, ומתוך דאגה לשלום הציבור, למאושפזים, לילודים ולאנשי הצוות, הוחלט שלא לאשר כניסה לילדים לבית החולים (למעט לטיפול רפואי)".

הנחיית בית החולים כוללת גם ילדים שחוסנו בעבר. המרכז הרפואי הדגיש כי לבד מכך, כלל מחלקות בית החולים ללא יוצא מן הכלל פועלות כרגיל וללא כל שינוי. ההודעה מגיעה לאחר הפרסום בחדשות 2 על ילד שלא חוסן שהגיע עם משפחתו לביקור בבית החולים וככל הנראה נדבק במחלה.

עוד בוואלה! NEWS:
השרים כחלון ודרעי לנתניהו: יש ללכת לבחירות מהר ככל האפשר
היועמ"ש שלח מכתב נזיפה לזילבר: "רואה את התבטאותך בחומרה"
תחת השפעת סמים: אישום נגד הנהג שהרג 8 בני משפחה

בית החולים מעייני הישועה. מערכת וואלה! NEWS
אין כניסה לילדים. בית החולים מעיני הישועה/מערכת וואלה! NEWS

לפי הפרסום, גבר מבני ברק הגיע ביום שלישי האחרון לבית החולים מעיני הישועה במטרה לבקר את אשתו שילדה תינוק במחלקת יולדות. לביקור הוא הגיע מלווה באחד מילדיהם, בן שש שמעולם לא חוסן נגד חצבת, וככל הנראה נדבק במחלה.

בשבוע שעבר חשף משרד הבריאות נתונים חדשים אודות מקרי ההידבקות במחלת החצבת ברחבי הארץ. מאז הגילוי הראשון של חולים במחלה בישראל הגיע מספרם ל-1,401. מהנתונים עולה כי ירושלים היא העיר שמובילה בפער נרחב משאר הערים במספר מקרי ההידבקות. לפי הנתונים 838 חולי חצבת בבירה, רובם מהמגזר החרדי.

אחריה העיר הצפונית צפת עם 219 מקרים ואחר כך תל אביב ופתח תקווה עם 89 חולים. בהמשך הרשימה ניתן להבחין גם בעיר רמלה עם 34 מקרי הידבקות במחלה, עכו עם 28 מקרים ואחריהן עפולה ובאר שבע עם 19 מקרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully