וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחת השפעת סמים: אישום נגד הנהג שהרג 8 בני משפחה

15.11.2018 / 12:15

לורן אנקרי בן ה-52 מואשם שנהג בכביש 90 והתנגש בג'יפ של משפחת עטר כשעקף בדרך לא פנויה ובגופו קנאביס. שמונת בני המשפחה נספו בשריפה שפרצה ברכב בשל ההתנגשות. ללורן 22 הרשעות תעבורה קודמות

צילום: באדיבות חדשות עשר, עריכה: איתי עמרם

(בווידאו: הארכת מעצרו של הנהג החשוד בגרימת התאונה)

כתב אישום הוגש היום (חמישי) נגד לורן אנקרי בן 52, על עבירות הריגה של שמונה בני משפחת עטר, עקיפה בדרך לא פנויה, נהיגה בשכרות והחזקת סם לצריכת סמים. מכתב האישום שהוגש לבית המשפט המחוזי בבאר שבע עולה כי לורן נהג בג'יפ בכביש 90 סמוך לים המלח מכיוון דרום לצפון כשבגופו סם מסוכן מסוג קנאביס. לצדו של הנאשם ברכב ישבה אשתו ובתו הקטינה ישבה במושב האחורי.

כעבור זמן קצר הגיע מהנתיב הנגדי מצפון לדרום יריב עטר ברכבו יחד עם שבעת בני משפחתו. בשלב מסוים של הנסיעה, החליט הנאשם לעקוף את הרכב שנסע לפניו במהירות גבוהה. הוא ביצע עקיפה מסוכנת אף שהנתיב הנגדי היה חסום בג'יפ של משפחת עטר. תוך זמן קצר הרכבים התנגשו ורכב המשפחה החל לבעור.

משפחת עטר שנהרגה בתאונה בדרום. באדיבות המשפחה
בני משפחת עטר שנהרגו בתאונה/באדיבות המשפחה

מההתנגשות ובעירת הרכב, נספו שמונת בני משפחת עטר מהיישוב פסגות. ההורים, יריב ושושי, וששת ילדיהם יעקב ישראל בן ה-12, עטרת בת ה-11, איילה בת התשע, מוריה בת השבע, ידיד בן החמש ואביגיל בת השלוש. ללורן 22 הרשעות תעבורה קודמות ופרקליטות מחוז דרום הגישה לבית המשפט בקשה לעצור את הנהג עד תום ההליכים.

התאונה היא אחת ממספר תאונות קטלניות שאירעו בשבועות האחרונים על כביש 90. הכביש הארוך בישראל, שאורכו הוא כ-480 קילומטרים, מאילת בדרום ועד מטולה בצפון, גבה את חייהם של 134 בני אדם בעשור האחרון, ויותר מ-4,000 בני אדם נפצעו ב-1,350 תאונות דרכים בו.

תאונה סמוך לים המלח 30 באוקטובר 2018. דוברות זק?א, מערכת וואלה! NEWS
נהג כשבגופו סם מסוכן ואלכוהול. זירת התאונה, אוקטובר, 2018/מערכת וואלה! NEWS, דוברות זק?א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully