וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השרים כחלון ודרעי לנתניהו: יש ללכת לבחירות מהר ככל האפשר

שר האוצר ושר הפנים שוחחו עם נתניהו ברקע המשבר הפוליטי שנוצר סביב התפטרות ליברמן. השניים קראו לראש הממשלה ללכת לבחירות מהר ככל האפשר. כחלון הבהיר כי הוא מוכן להוביל את המהלך בתיאום שאר חברי הקואליציה. מחר בבוקר ייפגש נתניהו עם בנט

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: איתי עמרם וניב מעוז

המשבר הפוליטי - כל העדכונים

- השרה שקד אמרה כי הממשלה תסיים את כהונתה, רק אם תיק הביטחון יועבר לידי השר בנט
- נתניהו ייפגש עם ראשי סיעות הקואליציה וידון עמן במשבר
- כחלון אמר לראש הממשלה כי טובת הכלכלה והמשק החייבת הליכה לבחירות
- דרעי הצטרף לקריאת כחלון ואמר כי צריך לתאם מועד בחירות מוסכם עם ראשי המפלגות
- מחר בבוקר ייפגש נתניהו עם השר בנט

השרים אריה דרעי ומשה כחלון קראו היום (חמישי) לראש הממשלה בנימין נתניהו ללכת לבחירות מהר ככל האפשר, השניים אמרו את הדברים לראש הממשלה במהלך פגישה שיזם בצל המשבר הפוליטי שנוצר לאחר התפטרות שר הביטחון אביגדור ליברמן והקריאה להקדמת הבחירות.

תחילה נפגש נתניהו עם שר האוצר כחלון. האחרון אמר לנתניהו כי טובת המשק והכלכלה מחייבת ללכת לבחירות מהר. בשיחתם אמר כחלון לנתניהו כי במצב הנוכחי הדבר הנכון ביותר עבור אזרחי ישראל וכלכלת ישראל הוא ללכת לבחירות מוקדם ככל הניתן.

בפגישה בין השניים הדגיש כחלון כי היציבות הנדרשת בעת הזאת לא ניתנת להשגה במצב הנוכחי ולכן המעשה האחראי ביותר הוא הקמת ממשלה חדשה, חזקה ויציבה. כחלון הבהיר לנתניהו כי הוא מוכן להוביל את המהלך בתיאום עם שאר גורמי הקואליציה.

עוד בוואלה! NEWS:
תחת השפעת סמים: אישום נגד הנהג שהרג 8 בני משפחה
הנגבי: "מתקפת חמאס הייתה מינורית, לירי על ת"א יש משמעות אחרת"
המחבל טיפס על הגדר - למרות המצלמות: מחדל הפיגוע בתחנת המשטרה

ביבי נתניהו ומשה כחלון במהלך ישיבת ממשלה. אלכס קולומויסקי, מערכת וואלה! NEWS
"המעשה האחראי הוא להקים ממשלה חדשה ויציבה". נתניהו וכחלון/מערכת וואלה! NEWS, אלכס קולומויסקי

מאוחר יותר נפגשו יו"ר ש"ס ושר הפנים דרעי ראש הממשלה ואמר כי בעקבות קריאתו של כחלון לבחירות צריך לתאם מועד בחירות מוסכם עם ראשי המפלגות. השר דרעי הוסיף כי טובת המדינה מחייבת הליכה מוסכמת לבחירות.

בהמשך היום מתכנן נתניהו להיפגש עם שאר ראשי סיעות הקואליציה ולדון עמם במשבר ובהקדמת הבחירות. מחר בבוקר ייפגש ראש הממשלה עם ויו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט, הוא צפוי לשוחח עמו על דרישתו לתיק הביטחון.

לפי ההערכה הרווחת בקואליציה נתניהו אינו צפוי להיענות לאולטימטום של בנט וגוברים הסיכויים להקדמת הבחירות, אך גורמים בסביבת נתניהו אמרו כי ההחלטה תתקבל ככל הנראה רק במהלך סוף השבוע.

שרת המשפטים איילת שקד התייחסה הבוקר לנושא ואמרה כי על הממשלה לסיים את כהונתה, אלא אם תיק הביטחון יועבר לידי בנט, בהתאם לדרישת מפלגתה. שקד הגיב גם להאשמותיו של שר הביטחון היוצא ליברמן בריאיון לאילנה דיין בגל"צ ואמרה: "אני ובנט דחינו לחצים של פעילי שטח להתפטר - לא ברחנו מאחריות".

(עדכון ראשון: 12:52)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully