וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחבל טיפס על הגדר - למרות המצלמות: מחדל הפיגוע בתחנת המשטרה

מחקירת פיגוע הדקירה שבו נפצעו ארבעה שוטרי מג"ב עולה כי המחבל בן 17 מג'אבל מוכבר הצליח להסתנן לתחנה דרך גבעה מאחורי המבנה. הוא טיפס על הגדר ההיקפית חרף מצלמות האבטחה במקום. שוטר זיהה אותו אך המחבל דקר אותו בראשו. אחרי מאבק ממושך נוטרל המחבל ממכות השוטרים

צלמים זמניים מורשים

המשטרה פתחה בחקירת פיגוע הדקירה שארע אתמול (רביעי) בתחנת המשטרה עוז בשכונת ארמון הנציב בירושלים שבו נפצעו קל ארבעה שוטרי מג"ב.

מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי המחבל בן ה-17 תושב ג'אבל מוכבר, הסמוך לתחנה, הצליח להסתנן למקום דרך גבעה שנמצאת מאחורי המבנה. הוא טיפס על הגדר ההיקפית סביב מבנה התחנה והצליח לחדור למקום אף שזו מוקפת במצלמות אבטחה.

שוטר מג"ב, רס"ב ע' זיהה את הצעיר נכנס לתחנה, רץ לעברו אלא שאז שלף המחבל סכין ודקר אותו בראשו. השוטר המשיך להיאבק במחבל כשבמקביל מספר שוטרים הגיעו לזירה בניסיון להשתלט על המפגע.

עוד בוואלה! NEWS:
- הנגבי: "מתקפת חמאס הייתה מינורית, לירי על ת"א יש משמעות אחרת"
- הגישה לבג"ץ תצומצם? ההערה של בית המשפט ששימחה את השרה שקד
- שריפה בבניין מגורים בבית שמש: שני ילדים נפגעו באורח קשה

מפקד משמר הגבול של משטרת ישראל, ניצב יעקב (קובי) שבתאי מלווה במפקד מג"ב ירושלים, תנ"צ עימאד חסן ביקרו הלילה בבית החולים שערי צדק את הלוחמים והשוטרים שנפצעו בפיגוע הדקירה בתחנת עוז בירושלים, 15 בנובמבר 2018. דוברות המשטרה (מג"ב), מערכת וואלה! NEWS
"פעלת בנחישות". מפקד מג"ב מבקר את פצועי פיגוע הדקירה, הלילה/מערכת וואלה! NEWS, דוברות המשטרה (מג"ב)

"הוא היה נחוש מאוד לפגוע בשוטרים היה קושי רב להשתלט עליו בכוח ידיים הוא היה פשוט בהתקפת אמוק", אומר גורם במשטרה.

חקירת המשטרה מעלה בנוסף כי אחד מהשוטרים נפגע מנתזי הירי של חברו בעת שניסה להכניע את המחבל. המחבל פונה במצב קשה כשהוא עם חבלות ככל הנראה ממכות השוטרים ולא הוכנע בירי. מפכ"ל המשטרה, רנ"צ רוני אלשיך, מפקד מג"ב ניצב קובי שבתאי ומפקד מג"ב ירושלים תיחקרו אתמול בלילה את הפצועים שמאושפזים בבית החולים שערי צדק.

גם מפקד מחוז ירושלים במשטרה ניצב יורם הלוי הגיע לזירה וביצע תחקיר ראשוני. "הצלחת להבחין במחבל ולזהות שמדובר באדם חשוד ופעלת בנחישות שהביאה יחד עם שאר הלוחמים שהגיעו לזירה לנטרולו של המחבל", אמר הלילה מפקד מג"ב, ניצב יעקב שבתאי לרס"ב ע'.

עוד באותו נושא

פיגוע דקירה בתחנת משטרה בירושלים: ארבעה שוטרים נפצעו קל

לכתבה המלאה
מפקד משמר הגבול של משטרת ישראל, ניצב יעקב (קובי) שבתאי מלווה במפקד מג"ב ירושלים, תנ"צ עימאד חסן ביקרו הלילה בבית החולים שערי צדק את הלוחמים והשוטרים שנפצעו בפיגוע הדקירה בתחנת עוז בירושלים, 15 בנובמבר 2018. דוברות המשטרה (מג"ב), מערכת וואלה! NEWS
מפקד מג"ב עם פצועי פיגוע הדקירה, הלילה/מערכת וואלה! NEWS, דוברות המשטרה (מג"ב)
זירת הפיגוע בתחנת המשטרה בשכונת ארמון הניצב 14 בנובמבר 2018. מאיה הורודניצ'אנו, מערכת וואלה! NEWS
הגדר שעליה טיפס המחבל חרף מצלמות האבטחה, אתמול/מערכת וואלה! NEWS, מאיה הורודניצ'אנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully