וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ייפגש עם ראשי הסיעות - ויכריע בסופ"ש: הצעדים הבאים של נתניהו

15.11.2018 / 10:35

נתניהו מתכנן להיפגש בנפרד עם ראשי סיעות הקואליציה, בהם גם נפתלי בנט, איתו ישוחח על דרישתו לתיק הביטחון. לפי ההערכה בקואליציה, נתניהו לא ייענה לאולטימטום, וגוברים הסיכויים להקדמת בחירות, אולם בסביבת נתניהו אומרים כי ההחלטה תתקבל במהלך סוף השבוע

עריכה: יוסי אלטר

ראש הממשלה בנימין נתניהו מתכנן להיפגש היום (חמישי) עם ראשי סיעות הקואליציה בנפרד ולדון עמם במשבר הפוליטי ובהקדמת הבחירות. לדברי גורמים בלשכת נתניהו, הוא צפוי לפגוש גם את יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט ולשוחח עמו על דרישתו לתיק הביטחון.

לפי ההערכה הרווחת בקואליציה נתניהו אינו צפוי להיענות לאולטימטום של בנט וגוברים הסיכויים להקדמת הבחירות, אך גורמים בסביבת נתניהו אמרו כי ההחלטה תתקבל ככל הנראה רק במהלך סוף השבוע.

הבוקר התייחסה למשבר שרת המשפטים איילת שקד, ואמרה כי על הממשלה לסיים את כהונתה, אלא אם תיק הביטחון יועבר לידי נפתלי בנט, בהתאם לדרישת מפלגתה. שקד הגיב גם להאשמותיו של שר הביטחון הויצא אביגדור ליברמן בריאיון לאילנה דיין בגלצ ואמרה: "אני ובנט דחינו לחצים של פעילי שטח להתפטר - לא ברחנו מאחריות".

עוד בוואלה! NEWS:
אביגדור ליברמן התפטר וקרא לבחירות: "ההסדרה - כניעה לטרור"
יודיע על התפטרותו? ליברמן הודיע על כינוס ישיבה מיוחדת של סיעתו
"האחריות על נתניהו": בדרום מגיבים על התפטרותו של ליברמן

ראש הממשלה בנימין נתניהו בטקס האזכרה לרה"מ דוד בן גוריון בשדה בוקר 14 בנובמבר 2018. עמוס בן גרשום לע"מ, לשכת העיתונות הממשלתית
יכריע בסוף השבוע. נתניהו/לשכת העיתונות הממשלתית, עמוס בן גרשום לע"מ

במקביל, ליברמן העביר הבוקר מכתב התפטרות מתפקיד שר הביטחון לראש הממשלה בנימין נתניהו, זאת לאחר שאתמול הודיע במסיבת עיתונאים על החלטתו להתפטר מהתפקיד. ההתפטרות תיכנס לתוקף כ-48 שעות ממועד הגשת המכתב.

בהמשך היום יכנס ליברמן את פורום מטכ"ל לישיבת פרידה. בנוסף הוא יקיים פגישות אישיות עם הרמטכ"ל, עם מנכ"ל משרד הביטחון ועם בכירים בהנהלת המשרד וינהל את הישיבה הביטחונית השבועית בהשתתפות ראשי מערכת הביטחון.

מאז הודעתו אתמול, ליברמן לא שוחח עם נתניהו, למרות שחלפה כמעט יממה מאז הכריז על התפטרותו. במסיבת העיתונאים בה מסר את ההודעה, ליברמן אמר ש"אחרי שאתפטר מתפקידים, וההתפטרות תיכנס לתוקף, אתפנה לשוחח עם ראשי הקואליציה וראש הממשלה".

עוד באותו נושא

שקד: אני ובנט דחינו לחצים להתפטר - לא ברחנו מאחריות

לכתבה המלאה
שר הביטחון אביגדור ליברמן הגיש לראש הממשלה את מכתב התפטרותו, 15 בנובמבר 2018. --, מערכת וואלה! NEWS
מכתב ההתפטרות של ליברמן/מערכת וואלה! NEWS, --

אתמול הסביר ליברמן כי התפטר בשל חילוקי דעות בינו לראש הממשלה על רקע המצב בדרום וסוגיות ביטחוניות נוספות. "מה שקרה בנושא תהליך ההסדרה עם חמאס הוא כניעה לטרור", הצהיר ליברמן. "אין לזה הגדרה אחרת או משמעות אחרת. אנחנו כמדינה קונים שקט לטווח קצר במחיר של פגיעה בביטחון לטווח ארוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully